FACE IT 水光鎗恐怖經歷




FACE IT
水光鎗
$3800
formula 同我做開既一樣
我唔想打其他野, 打野入皮膚小心 D 好

restylane skinbooster 1ml + dysport + 維C

姓"流"果位醫生手勢好唔得
一開始打已經好痛, 幾針之後我拿拿聲照鏡, 見到出晒成灘血
"流"醫生話正常
我係出面打開, 唔會咁

我繼續話痛都冇做任何野
到我出聲叫佢調較番淺層 D , 先做野 (我係醫生嗎?)
廢廢地!

"流"醫生話要打眼底下乾紋
我拒絕, 因為唔信佢, 眼皮更薄, 佢冇料到 handle 唔到

可以咁痛, 只有2個原因
麻醉藥唔得
手勢唔得





留言

  1. 見到出晒成灘血-----好恐怖....

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉, 唔試唔知搵開既醫生好~~

      刪除
    2. 見到你咁,我都係揾番靚女林醫生好啲.....

      刪除
    3. 但係而家好貴, 6k 一支好甘
      如果用呢 6K 做 facial 應該效果仲好

      刪除

張貼留言