萬全堂錢太





錢太診金 $500
中藥粉 (一日一包) $700 十天
藥膏 + 透明質酸 5ml $150
針灸 $600 (面肚小腿)

把脈前先摸下手仔, 好似看相咁
說我很 creative
幾得意
錢太不 hardsell
針灸藥粉的價錢也沒有特別貴
只是診金非常之貴
幸好覆診的話沒特別要求不收診金

肝不好
影響脾胃
腎不好
會有白髮
錢太說我不用每天吃藥
平時食療便可以
預防老左有CORE & KNEE 問題要做運動強化呢兩 part
有三高遺傳

女人要在 D5-D12 調理好身子
(D1 是經期第一天)

錢太說女人的月事
就是身體起一間屋俾BB 住

沒有BB 就有經期
經期即是身體在拆屋
拆屋期 D1-D4 的四天不用進補 or facial
因為不會吸收

D5-D12 是起屋期
要積極調理好身子
(OKAY 咁我搽多D 靚serum)

D5-12: 三棗茶 (補氣補血, 滋養肝腎)
早上出門前放入燜燒杯, 焗到下午飲
D12 之後: 田七薏米 (健脾益氣, 活血化瘀, 疏肝, 補肝腎)
可放肉煲湯


copy from 萬全堂 fb
女士呵護身體首選 - 三棗茶
特別針對氣虛血弱的女士們,有補氣養血之功效。
<<溫馨提示>>
女士們行經第5天開始飲,效果會加倍顯著!


<<田七薏米湯>>
特別適合女士們經期前所引起不適:如胸悶,腹脹,水腫,有助調理經期痛症。
<<溫馨提示>> 除咗焗水外,加瘦肉滾湯都係唔錯嘅選擇。



生仔中醫錢太好出名
身邊三個女朋友都看她 (1個是生仔, 另外2個不是)
想生仔的女朋友已成功了!

當第三個朋友提錢太的時候
我就覺得一定要見一見她
11:00 到 2:00 才離開
好恐怖! 錢太真的好多病人

女人子宮好身體好
才會有美麗的容顏
表面上是追求內在美, 其實都是貪靚

能讓無得生調理到有得生
錢太應該幾勁!
我只是想健康美麗, 應該算是小兒科吧 LOL!








留言