avocado yoga outfits




https://shopavocado.hk/
Made in Los Angeles
D 款都好 colourful
花俏過 lulu, 沒有logo

我唔追求花巧, 平平實實款式最好
欣賞呢個牌子既質地, 好彈好舒服呀
而家有折, 我買的都是7折款, top 全部有pad
買左3件













yellow Y tank
one size 
$620 -> $434

yo 左咁多年其實我最鍾意就係呢款 Y 字遮埋肚腩既背心



而家後生女要露一截肉肉
我又扮後生整一套
閨蜜 C 有句金句: 正所謂特價唔試幾時試?

呢個 bra top 勁舒服, 又唔會太短
為左呢件bra 先配番條 earth tone 既legging 炸 (妹仔大過主人婆)

唔太鍾意legging 有紋, 但係好彈好舒服
我膚色唔白著到呢 D 大地色
一套咁著唔易出事



barre bra 
XS/S
colour: oyster mushroom
$520 -> $364

Bella Lace Legging
M/L
colour: pine bark
$780 -> $546





買左戰衣要勤力 D yoga

留言

張貼留言