paimore 直療

paimore直療 $1280
cut $340
colour root $640

fatjojoo
Stylist: Audrey

兩個年青女孩開的SALON
一個 stylist 做晒cut treatment 洗頭

Audrey 強項是 colour
我主要係遮白髮
佢會好快手搽得黎又好細心貼好界位

又想改善下髮質
Audrey 介紹直療
類似負離子但髮質好柔軟
不錯

幾個月後再update





留言

  1. 這間髮店推介嗎? 好想染好白髮呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 推介, stylist 染得好細心
      我有敏感頭皮,我都係染白髮
      colour 要達晒上頭皮, SO FAR 沒有敏感

      刪除
  2. 可否告知係邊? 我都想染加整直啊. THX

    回覆刪除
    回覆
    1. 我已經打左salon 名, 可以在facebook 找到, salon 在中環

      刪除
    2. 請問可以去邊個FACEBOOK睇到SALON名呀! 謝謝.

      刪除

張貼留言