王志中醫生 laser facial 美白cream Calecim serum 生長因子

 




生長因子 $580
美白cream & 去紋精華 $530
王志中醫生

中女唔保養就變左黃面婆
去打美白 C6 laser facial 去下黃氣
又開一個 course
$5850 / 5次

王醫生另外開左 D skincare 俾我用
Calecim serum 生長因子正呀! 見到即刻買番支先

醫美完可以加強修復的精華選擇不多
counter 牌子可以考慮 la mer the concentrate 
我用左一支覺得 lup 到爆
冰島 bioeffect EGF 都有修復功能, TRACY 推介
我試過 texture 很厚唔太喜歡

Calecim serum 生長因子好水, texture 我喜歡
王醫生呢度平過另一位醫生, 買!




留言

  1. $5850 / 5次咁平??
    去斑laser facial 我買親都$1xxxx/5次

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 王醫生收費好合理架, 好多機仲平過出面冇醫生的 laser center

      刪除

張貼留言