LA PRAIRIE skin caviar essence-in-lotion sleep mask


為呢個完全唔凍的冬天添置的新玩具

LA PRAIRIE
SKIN CAVIAR ESSENCE-IN-LOTION
HK$1990
150ml

LA PRAIRIE
SKIN CAVIAR LUXE SLEEP MASK 50ML
HKD 3060
空姐甜甜價 $1950


essence-in-lotion
是杰身保濕水
好似精華質地

藍魚子果陣除, 好濃郁!! 實在有些受不了
非常之保濕
好喜歡

在杜拜轉機用 emirates 積分唔洗錢換來的
yeah yeah!

而有中國藉 SA 的才是高級牌子, 哈哈!
杜拜機場的 Hermes 及 LA PRAIRIE counter 就有啦

講番之水, 我是灰常喜歡它的保濕度
類似 LA MER THE TREATMENT LOTION
HK$1100 / 150ml

個人覺得 LP 比起 LM 更保濕



LUXE SLEEP MASK
謝謝美女CC 幫我用空姐甜甜價入手的

粉紅色薄身 cream 狀
少少已夠推全面
是可以 full 過夜的面膜
一 D 都唔笠痴痴唔怕整污糟枕袋或者痴到一面頭髮

個掃係俾你推薄面膜
我太懒唔想洗掃已經飛埋一邊

面膜質地好似 LP 最經典的藍魚子面霜
只是再稍為保濕 D
我覺得睡前搽藍魚子面霜 or 藍魚子面膜
第二朝皮膚都有wow 既感覺
分不出高低

但其實我仲有更喜歡的!!
就是 LP 白魚子
成份仲靚又俾到保濕度, 又冇藍魚子陣除
只是用量更勁價錢更貴
未捨得住

我是藍魚子粉絲
二位新成員都甚得我心
得閒影張全家福

留言