Kanebo Impress Cream Foundation


KANEBO
Impress Cream Foundation
#OC-C
30g SPF 20 PA++
$1100

sharing

雖然買左 CDP 粉底
但還是覺得你最好!

impress make up 在日本已經停產了
應該是我最後一個了, 不捨得.......cry!
但粉底是不可能囤喔

原本想叫 HON 去日本幫我買 twany
不過男人靠不住......哈哈

唔係thankful week, 想不到買一個粉底送好多野!

GRANMULA 是最頂級的
當然沒有令我失望

GRANMULA 呢個粉底仲有得買

我覺得 Impress 已經夠好了, 我俾9分
Impress GRANMULA 是 9.5分



GRANMULA 用到乾乾淨淨了


留言

張貼留言