鑽石蝴蝶


戒指 1 ct 
耳環 1 ct (each side 1/2 ct)

太喜歡了, 做珠寶的老友CC 幫我配埋耳環
一套咁戴
好立體好閃
又易襯衫


1 ct diamond
#14

好多地方都有
日本款的鑽石蝴蝶戒指
實店賣$10k
膽粗粗online 買 $6800

好開心地以為最平啦
都未到手, 做珠寶的老友搵到更平der....
搞笑!


第一次見已經屎歡


由擁有白富美氣質的 DD 演繹一套鑽石蝴蝶




留言

  1. 回覆
    1. 人見人愛呀, 幾個FRIENDS 都買 ^^

      刪除
  2. 好靚! 可唔可以試上耳來睇下呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 作者已經移除這則留言。

      刪除
    2. 由好姊妹代我演繹一套咁戴 ^^
      我唔識 POSE LOL!

      刪除
    3. 嘩,好靚!高貴得來又girly,正!

      刪除
    4. 高貴得來 girly, EXACTLY 也是我的感覺 ^^

      刪除
  3. hi, 看過你的blog,得知你都有過慢性胃炎,看過浸大張學斌醫師,請問她對這個病是否有效?應怎樣才能康復

    回覆刪除
    回覆
    1. hihi! 沒有再看她了, 飲住藥期間竟然仲胃病病發, 我跟張醫師不太夾
      我轉左看另一位中醫: 東華三院上環劉漢長醫師, 沒有再復發了, 希望幫到你

      刪除
    2. 謝謝你的回覆,不好意思,想問多少少,因胃炎實左令我好痛苦,想問一問發病期間是否會有胃脹, 胃痛等?西醫我食過三個月藥也療效不大,中醫請問要多久才有療效??你現在是否已康復?

      刪除
    3. 當我照完胃鏡證實左慢性胃炎, 專科已經即時開西藥, 食左會有層膜包住個胃做保護
      不過食完西藥都一樣番發
      之後再搵中醫調理
      我病因是肝不好, 情緒也會影響到胃病, 中醫調理有好日子過
      但都會番發呀, 起碼冇咁密呀, 之前最勁每個星期都發作
      呢D 慢性病唔死得但係辛苦 D, 我好明呀
      不過醫生人夾人, 人人情況不同, 希望你早日康復

      刪除

張貼留言