Hermes Belgium

最近去左比利時
另外 join local tour 去埋旁邊迷你國家盧森堡
兩個國家都有 H 呀
歐元平呀, 都幾期待可以買到包包架




不過全部都是大袋
比利時有最大的 BOLIDE, GARDEN PARTY, PICOTIN



盧森堡仲有LINDY 34 放在包櫃!! (不用配貨)


全部都係灰灰啡啡 (我比較襯激烈的顏色)
而且咁大我拎上身又不太好睇 (淡色更顯包大)

SA 好好已經好努力拎左好多包
收埋的 mini bolide & mini 手槍包都不合意

mini bolide
我不喜歡這個皮
我的 mini hazlan 仲靚

SA 叫我諗下呢個
佢話會係下一個 constance 咁 hit
but 小妹覺得 roulis 仲靚過呢個禾
呢個好貴的




冇包買咪好唔開心 ~~
好彩都睇中樣野, 呵呵
下回分解

留言

張貼留言