中女機 Ultra V Lift, Thermage, Ulthera


華洋坊"中女"機有 promotion

中女唔好等到變"豬肉鬆" (肥dum dum)先黎打機
facial 可以唔做, firming 機唔慳得

華洋坊呢個 promotion 都係醫生打
但不能指定醫生, 即係不是handsome 許智政醫生打啦

許智政醫生好多客, 只做正價, 哈哈
(聽說打針佢好手勢)

BTW HIFU 最勁的美國機Ulthera
香港第一部就係 Neoderm 集團入的
Neoderm 前醫生 Dr. V 是 Ulthera 之母
我 & 幾個friends 搵 Dr. V 打 Ulthera 都OKAY
suppose Ulthera 是出左名痛機!
我地打過的都完全沒有慘烈痛楚, 開心地靚

YAN 姑娘前排說 Ulthera 有 promotion $1xxxx
不過唔知完左未




Ultra V Lift 都係 HIFU 一種
打兩個度數
4.5mm
3mm

4.5mm 好鬼痛
是直擊神經果種痛

3mm okay 冇野

1000線 $0 試做價
Perfect Medical

女友們要做 firming
我純粹陪佢地
唔洗錢就試下

PM 好似 Reneex 咁大集團

試做打唔足都覺得好難頂禾
女友笑我打完出來個樣好慘

打完牙較好軟
我冇力咬野
第二日才冇事
治療師說即刻 V 左, 但我就唔覺 ~~

一個 course 6次
加埋仲貴過 HIFU 最勁的美國機 Ulthera

另外八下最新的 Thermage 第四代

Thermage 4 個頭大 D
捱少 D 發數
但痛的範圍會大D

當 Thermage 有第四代, HIFU 又有 Ultra V lift
Perfect Medicial 而家特價
Thermage 3 而家特價
$18000 for 1200 發 (面頸 900 已經好夠, 呢個應該是FOR BODY的吧)

Ulthera 都係呢個價
好平

不過都不是醫生打
三思..........

Perfect Medical 即係必瘦站












留言

  1. 如果你覺得痛,應該幾痛下.....

    回覆刪除
  2. PM即係必瘦站, 你無比人sell到渾咩.

    回覆刪除
    回覆
    1. PM 是 perfect medical
      我已經不是18, 22 妹妹仔了, 冇咁易sell 到 :P

      刪除
  3. Hello BB! 最近諗緊試新facial 唔知BB妳有無試過 Reenex/覺得點唔點?Quote 咗都要$31xxx,但係一定要join combo (Collagen x 12 + HGF x 12)先係里嗰價。我試過HIFU(韓國機 , 係細美容院做),都覺得效果唔錯,而家想住做啲療程keep反保養。我都知Reenex好hardsell但係如果效果好都ok既... 或者有無好介紹 (for collagen / lifting)?Thanks!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好多年前一直是 reneex 客戶
      但治療師走得好勁, 你同 A 買完 course, A quit 左由 B 做, 咁你冇幫佢買 course, sell 到你暈.....
      collagen 果隻 aramis laser 我已經打左幾個course, 其實冇咩野睇, 可能之前仲後生, 但呢部機其實都廢廢地 (正的話大把 CENTER 入呢部機)
      HGF 是 hydra facial? 王志中醫生仲平, 又有skinmedica 貴 mask full 番

      如果只係想保養, 可以做單極射頻 + Ultrasound
      https://mrschenchen.blogspot.com/2017/09/btl-ultrasound.html

      刪除
    2. 係呀...真係好怕比人係咁sell 我啲腦波太弱 haha. Dr V 好似好勁,可唔可以share佢個診所地址或者全名? 我之前睇開Dr Kong (Medicskin)不過佢啲treatment都好貴吓 (所以treatment就搵Alice Lam但係近排走咗去自己開舖) , 同埋成日要等好耐... 如果 between Dr V (姑娘做) and 王志中醫生 你鍾意邊間多啲? 或者邊間啲機新d?

      刪除
    3. Dr. V
      http://www.vitalage.hk/

      你在 Dr. Alice Lam 做什麼機呀? 請也分享下 ^^
      Dr. V & Dr. Wong 的機不一樣呀 (Ulthera 一定是 Dr. V)
      新機不一定最好 (小妹比較穩陣)
      大能量的機, 最好等醫生治療師做番一年熟手才做

      刪除
    4. 想打thermage flx 但問左王e生果邊得第三代機~ 有冇邊個醫生打thermage好介紹ar><

      刪除
    5. 係呀, 王醫生得第三代機冇最新果部, 我冇打thermage 所以冇介紹呀

      刪除
  4. Hello BB, 你近來有無聽過NEW DOUBLO呢部機, 係能同時做hifu+RF 咁話

    回覆刪除
    回覆
    1. 我見你係王醫生度做HIFU 要over $20K 一次, 而呢部NEW DOUBLO只係$4K 試做

      刪除
    2. DOUBLO 係平D, 4K 可以試下呀

      刪除
    3. 唔知效果係咪同價錢一樣... HAHA

      刪除

張貼留言