大溪地黑珍珠戒指


南洋珠戒指
日本設計師

大溪地黑珍珠
11.13mm
0.35ct diamond
PT 950
#11
$8900

店主放左四隻戒指不足 24hr
到我問的時候已經得番呢隻
而家係我的啦 ^^

facebook: Fairytale

與之前買的大溪地耳環 11mm 放在一起
現在可以一套咁戴



另外試戴左可愛鑽石蝴蝶
大: 共一卡 $9K
小: 共 0.5卡 $4K

屎歡

留言

  1. 回覆
    1. NO of course, He is super old man won't have facebook

      刪除
  2. 回覆
    1. 我等緊你留言呀 ^^

      刪除
    2. 取貨未? 質素和你耳環有無分別?

      我搶唔到白南洋珠

      刪除
    3. 已經接左返屋企呀, 實物靚過照片添
      diamond 很好火 ^^
      比在另一間買的耳環黑南洋差不多 quality (我加左相在blog)

      我也有朋友想買白南洋, 但我已經遲左

      刪除

張貼留言