南洋珠

添了兩對南洋珠耳環

白珠 / 印尼 10mm $3300->$3200
黑珠 / 大溪地 11mm $2800->$2700





auntie 見到我戴黑珠又幾好睇, 要我帶佢再上去昅昅
貼下最近呢次見到的珠珠



我對鳳爪手戴珠唔好睇 >.<




等福氣手演繹 

黑珠要有 peacock tone 才好看

純看看, 小妹唔 like 金珠




facebook: Pearls for Princess jewellery


留言

  1. 我最近也很喜歡珍珠, 唔通隨住年齡增長就.....
    你呢兩雙係邊度買架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 好有同感, 以前還年輕戴珍珠總有"old cake" feel, 而家老左就carry 到, haha!
      update 在blog

      刪除
    2. 我仲覺得珍珠比鑽石高貴添~ 不過我買最多係日本AKOYA, 未買南洋珠, 要試下牙, 哈哈

      刪除
    3. AKOYA 好有光潭呀, 如果有設計的款式, 用 akoya 靚 D, 我想欣賞下你的 AKOYA 手飾呀

      刪除
    4. 我的Akoya 都是在這裡買的 https://www.fairytale-hk.com/

      Enjoy :D

      刪除
    5. haha! yeah! 我也常睇呢間! 最近有新產品好靚

      刪除
    6. YEAH yeah!~ 我在等太陽花款馬貝吊嘴, 老闆娘話會留比我~

      刪除

張貼留言