Haglöfs Private Sale 2018

第一日 sale 就去啦, 買左 5 位數字.....勁!
今次我都去埋八下


我買左件 gore-tex jacket, 行山褲, 行山鞋, 行山襪







gore-tex jacket 我已經有
基本上gore-tex 係一件著好久好久 (其實有佢, 已經唔洗買風褸)

我果件紅的gore-tex仲好地地
但呢件 purple 實在太靚, 忍唔到手
$2600 好貴, 男仔才一千多


Oxide Pant (hiking pant)
Asia M
counter VIP 八折 $959 已經買左一條黑色
好好著呀, asia cut 好 slim
今次見到紫色又有我 size $600 only, 即買

gore-tex 行山鞋
UK 7 / USA 9
$700


smartwool行山襪 2送1 


老公的:




free gift

留言