雪花秀多馠雪再生露




雪花秀多馠雪再生露 $4350/60ml


好久沒有 skincare 可以感動到我
雪花秀最頂級的面霜
驚為天人的好喔!

神通廣大的YY買到 travel set, 讓左 2 sets 俾我

留左神級面霜係極地用
凍到皮膚又白又細毛孔不知幾靚哈哈

不過我忘了自備枕袋成塊面出疹
嚇鬼死我

好快吸收滋潤度不錯
用量都不少

就靠呢個秀秀 cream 一個星期之後疹就散晒
隻身在外根本冇醫生睇
當然第一時間拎番件 T shirt 當枕袋咁用

我最愛的面霜由多一名成員 (最愛不是指 one & only one ????)

讓我返叮的面霜只有 2 :
Crème de la Mer
La Prairie Skin Caviar Luxe Cream

不久的將來我會娶秀秀回家











留言