王志中醫生 PICO

呢個weekend 去王志中醫生度打 C6 美白 & Hydrafacial (醫美級 facial 機)
又見到價格調整的 notice
OMG!!!
拿拿聲放底張 credit card 開 course!!!

舊價
C6 (1064 laser)
$1200 for 1
$5400 for 5

Hydrafacial
$2000 for 1
$9000 for 5

Discovery Pico 
$2900 for 1
$13000 for 5

all by 治療師

C6 其實都好正, 我想 keep 住買
但 pico 又唔貴, 冇奶油買舊機唔買新機

PICO 大熱, 而家間間 center 都有
我只知兩部機: discovery pico & picoway

下個月打 pico 再 update

四月一日加價了 
四月一日加價了
四月一日加價了
#重要的事情说三遍 (很紅的潮語) LOL!



上次 C6 已經是 2016年的事
好久沒有打 laser!!

最近天氣變熱皮膚粗糙左, 加上出門又曬黑左
要搞搞塊面先

日久失修, 顏值只有 5 分的臉
打完 C6 1064 laser facial 已經好好效果, upgrade 到去 8分
休息左 3 星期就打新機 Discovery Pico, 由 8分可以 upgrade 到 8.5分
哈哈, 所以我唔能夠好具體歌頌 pico 有幾好

Discovery Pico:
全面打 2 parts
第一part 全面 1064
同 C6 機波長一樣但 pico 速度再快
我覺得 pico 痛過 C6!!!

第二 part 係好舒服的退紅 laser

我有 D 陳年暗瘡印 Emma 姑娘再幫我重點打

以前 C6 facial 做兩部機
而家 pico 都係咁
所以其實冇貴到而且仲有新機, 哈哈!

每次打 laser 雖然係姑娘打但王醫生都會來睇下你情況再叫姑娘怎樣打
可以見到醫美醫生梗係唔俾佢走係咁問.....哈哈 (平時 consult 醫生要俾錢的)
王醫生話 discovery pico 可以做到洞洞
呢樣係 C6 做不到的
但有 downtime (即係會創傷會樣衰)

等我下次試下

留言

  1. 而家PICO愈來愈平咁!!? 期待你PICO UPDATE!! 想知要做幾多次先有效果?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我冇斑斑呀, comment 不到效果 :p

      刪除
  2. Hi,我約左下星期見王醫生,請問你介唔介意做我的介紹人?

    回覆刪除
  3. 想問吓加咗價之後,而家C6 同Discovery PICO 幾錢呀?另外知唔知打眼幾錢?

    回覆刪除

張貼留言