Ulthera Vitalage



HIFU 有好多機
最勁果部係美國機 Ulthera
唯一 FDA approve (FDA 係美國機構, 咁 approve 美國機都好 make sense)

最初期只有 EVVUS 有Ulthera
所以 Vitalage 的 Dr. V 係最強 Ulthera 打手 LOL!!

****BB 碎碎念****
唔少 center 都有"美容師"打THERMAGE or HIFU 機
聲稱美容師打得多過醫生, 所以手勢更好
(BB 後生的時候都有中招)

能量咁強的機, 必須找醫生
有報導話有女仔打 HIFU 打到白內障!!! OMG!

BTW
兩位閏咪已經搵 Dr. V 打左 Ulthera
其中一位蛇 gree 怪打咩都驚的
佢竟然都 okay 禾

前排 yan yan 姑娘話 Ulthera 有得減 $2000
OMG!
即時拎張 credit card 交俾 yan yan
係今年送俾自己的生日禮物 yeah yeah

打之前又驚又期待呀, 哈哈

Vitalage 打 Ulthera 是要食藥的
又會搽麻醉膏
務求係唔會令你受苦
BB 打完, 連眼水, 手汗都沒有, 真的非常 OKAY 唔辛苦呀!

打果陣聽到"轉轉轉" 咁既聲
跟住有"能量"射落皮膚底層
yuen yuen 地
OKAY 唔太辛苦, 也不熱不痛
我仲同 Dr V 講笑話好似鑽 D 螺絲入皮膚
釘番緊跌左的面皮

唔計麻醉, 只係打機已經打左 1小型 20分鐘
一下接一下打到無停手!!!!



Day 0: 打完冇咩紅, 即時已經略腫
Day 1: 更腫, 變成恐怖方包面, 太陽穴出現 Dr V 預言的貓爪痕 (同豬頭相比, 抓痕是小兒科)
Day 2: 腫得超勁.....好似"邵陰陰"咁 LOL! 不太痛, 輕輕觸摸打過的地方有點麻麻的
Day 3: 已經沒有再脹大, 依然很腫
Day 4: 面珠開始退腫了, 冇咁樣衰, 由"邵陰陰"變"菜瘋華", 洗面輕輕打圈都覺得不太c 服
Day 5: 面珠樣衰程度大減了, 其實摸上去都係腫不過消退了很多, 我也開始化妝打扮下(之前的豬頭樣都放棄左扮靚了) 腫到跌左落黎的特厚版雙下巴依然存在

2星期後才退晒腫
3星期後皮膚仲未 100% recover 的唷
洗面搽面都仲有 D 麻麻的感覺
我覺得開始見到有少少提昇的效果了!
Ulthera 機能量真係勁過韓國機好多

Yan Yan 姑娘教我 Ulthera 前後 2 星期做 PRP
俾營養皮膚做野, 可以加強效果
我打緊 PRP 所以 recover 能力已經快過冇打
所以以上只是我的情況而已

BTW 我唔明人家打完HIFU 就即時V面
我就即時包面
Dr. V 話打到咁深層(筋膜層) 會腫才是正常的

UPDATE: 消腫後目測有看得見的提昇, 回春幾年呀 ^^
(細細聲說: 紅姑都係搵 Dr V 做 Ulthera 架)

VITALAGE
DR. VIVIAN
全餐: 眼、面、頸
$53900

留言