Guinot Anti-Wrinkle Mask


Guinot
Anti-Wrinkle Mask
150ml
$380 (今期 promotion)
Salon size

最近 CC 激讚 Guinot Instant Radiance Moisturising Mask
物色緊"粗用水份 mask "的我就鎖定左 Guinot

老板 Maggie 話Anti-Wrinkle Mask 是最潤的, 所以我買呢支
等我再 update

另外 Maggie 介紹我夏天可以用有果酸的 anti-fatigue mask


N 年前黎堅惠介紹過 link

購買地點可以睇番GUINOT 舊 POST
一直幫 Maggie 買 Guinot Salon size 洗面奶

Maggie 介紹的品牌
等我做下功課先


留言