BTL 單極射頻 + Ultrasound



英國機 BTL 是單極射頻 + 超聲波
超頻 BTL <--網上會找到好多介紹

多年前做過 Reneex 果部RF 機好熱 (已忘了是什麼極)
一碌埋眼就縮
其實嚇怕左我

由於時代進步, 中女又唔洗捱苦了
sunday more winnie 介紹呢部機 BTL 機, 話可以媲美 HIFU 又不用捱痛
立刻著火了

成晚係度 google 呢部機
遠在天邊近在眼前
Dr. V 原來都有呢部機
我都係問 yan 先知

之前介紹左女友們開 course (佢地都搵 Dr. V 打 HIFU 機皇 Ultherapy)
yan 送左 treatment 俾我試 (當然不是送 HIFU)
賣友求 treatment LOL!

本身送的是第二 D treatment
強烈要求 yan 幫我轉 BTL, 哈哈
因為我真是很想試呢部射頻
yeah!!!! 好開心 thanks yan yan

英國機 BTL, Vitalage 叫 GFI
同一般的 RF 機一樣, 都係熱的

GFI 完全不辛苦, 很舒服
熱力很夠又接受到
同埋 D 熱力是好穩定, 唔洗驚突然某個位會辣

RF 煲你的底層 collagen 做 firming
姑娘碌左一陣就會測溫度 make sure 去到 40度
做之前姑娘又會同你了解什麼地方要加強 firming
很 PRO

做完皮膚白裡透紅, 目測形狀也有提升
姑娘說可以 keep 一星期

我之前見 Dr. V 曾經口痕問過 DR 平時做什麼保養
Dr. V 話佢有 event 前都會做呢部 RF 機
跟住 Dr. 保養一定冇錯 LOL

試完即刻俾錢 ^^
GFI $21000 / 6 次
姑娘做, 不是 Dr. V 做

至於 SUNDAYMORE 報導說"要做好多次的 RF 機"可以媲美 HIFU 的賣點
小妹有D 保留

Yan 姑娘 suggest HIFU 之後做 RF 可以延長 HIFU 的美美效果
之前王志中醫生打完 HIFU 也是這樣說的
還未見到 Dr. V, 等我又請教吓最近熱戀ING 的醫美醫生

YAN 說上個月有 Ultherapy promotion (OMG!!)
雖然已經 expire 左都可以俾到我, 於是我就..........

Ultherapy 是最勁的 HIFU 美國機
聽說是很痛
但被我賣了豬仔的閨咪都找 DR. V 做 Ultherapy
其中一個超怕痛, 又冇野禾
所以我就......哈哈哈

BTL 單極射頻 + Ultrasound 已格過價
出面貴好多的
比 WINNIE 介紹的美容院要平
Valmont spa 都有呢部機, 也不及 Dr. V 平

第一次:
打完有少少提升, 我沒有維持一星期, 兩天之後就打回原型了


第二次:
明顯見到有 FIRM 左, 虎紋冇咁深
虎紋會因為面珠跌左落黎, 拉扯到深左
BTL 日子附近我仲做左 PRP
我覺得效果咁好同 PRP 有關
皮膚有大量營養去做野
效果都出D




留言