SK-II skin age

小女子先天膚質唔好, 哭哭
經我多年努力醫美之下
近年都已經三年班快升班去四年班的我
有醫美醫生說我塊面不似實際年齡 (也可以演繹成: 你今年30但皮膚像50 LOL)
最近常見的中醫錢太, 說素顏的我皮膚OKAY 不似呢個年紀
嘩嘩嘩!!!!
知不知道我內心開心到好像放煙花嗎?

今日去SK-II 買野
做左個 skintest
BA 都大叫好好禾
(唔知關唔關近排 PRP + 水光鎗事呢?)

EVEN 咁好成績都係要SELL 下 product 既 ~~



神仙水 230ml $1280
stempower rich cream 50g $990




留言

張貼留言