Vitalage 水光鎗

Vital Injector 2 第二代韓國水光槍
Vital Injector 2 第二代韓國水光槍

水光鎗六次一個 course
YAN 姑娘已經安排好晒頭四次的 booking
每隔三星期打一次

已經打左兩次水光鎗
update 下先

Yan 姑娘說 3次才有result
我打第二次已經好有野睇
表面上膚質係靚左, 毛孔細左
可以維持 2 星期的美

皮膚出油明顯大大減少
一直亂長粉刺的我, 打完水光粉刺情況立即改善很多很多
出少左油毛孔也沒有那麼粗

什麼收油 laser 1064, 碳粉激光之類的 laser facial
也不及水光鎗

當然你打什麼入皮膚, 都很影響效果
只是我的 case only

每次醫生都會親自調配藥水
透明質酸
美白
生長因子
BOTOX
(記得醫生提過以上成份)

第二次做水光鎗
Dr. V 見我面上有堆痘印 (次次去完旅行就爆一堆痘, 唉)
幫我加重美白成份
整體膚色沒有大改善 (唉, 我是搽什麼都不白的人)
但痘印有明顯退左好多
中女年紀新陳代謝慢, 痘印好難消失 (但典解中女仲生痘呢....唉)

打完水光鎗剛剛會出現好多比毛孔更細的紅點
小血點很快散
完全沒有影響顏值

近眼底有些位置留下血點數天
用 CDP concealer 已經輕易遮到
素顏近睇都明顯的, 但是可以接受

星期六打水光鎗
星期日零粉底休息
星期一已經可以化妝返工
基本上沒有 down time

我的眼紋好勁, 拜託 Dr. V 吉多D
第一次眼位有大血點
第二次做水光已經沒有出現大血點
眼底乾紋有明顯改善

唯一不好的, 是我覺得膚質乾左 (竟然!?)
特別是第一個星期覺得很乾, mount 住左
跟我 expect 的韓妹水光奶油肌是相反, 整塊面是 matte

做左第三次
今次零 botox 零美白
皮膚乾, 乾到扯住的感覺都沒有了
冇 bobo 鎮住, 暗粒有出番來
唔怪得 yan 姑娘一直話唔用bobo 效果冇咁好
沒有 BOBO 的水光鎗, 美麗是短暫的, 只有5天就打回原型了

第二次的美白









留言

  1. 有冇問吓DR V /YAN 點解會覺得乾?

    回覆刪除
  2. 咁你覺得做水光槍效果好啲, 定係 prp 好啲呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. prp 初初做冇野睇, 後2次開始有潤澤的效果, 覺得係俾到營養皮膚, 我冬天會繼續做
      水光似係表面野, 不過要睇 dr 打什麼藥水, 打什麼好影響效果
      我仲係初期, 未找到個平衡

      刪除
  3. 我原本諗住做水光槍, 但見你咁講, 我可能都係做 prp 好啲.... 加上遲啲又會做 thermage, 水光槍有 botox, 如果之後再打 thermage, 可能會溶哂啲 botox, 無哂啲水光槍效果

    回覆刪除
    回覆
    1. filler 大份子透明質酸才會怕溶, BOTOX 不是透明質酸, 這個問題不存在唷

      刪除
  4. 請問完成6次水光槍療程後感覺及效果如何?可以維持幾耐呢?謝謝

    回覆刪除

張貼留言