2017 TOKYO

Hon 去日本做野
幫我去睇袋


最新出的 silk 系列




聽說日本 Hermes 是最易買到好包
有朋友買到 constance (wow!!! 康康比 B 更少有的)
(果次係 Paris SA 問我要咩包, 我講 B仔K仔都冇出聲, 一講康康就話: IMPOSSIBLE!)

今次我想要的包, 也是沒有喔 (不出奇喔)
幫我去看包包, 已經好開心了

日本 SA 跟老公說早上賣了個 Black Birkin 35
yen 1.4 million (HK 98k)

B30 今年香港要8xk, 澳門 9xk
(最近 hon 結論是: 我的 B 很抵)

難怪咁多水貨佬走 H 包

BTW 最近的 8W 有電到我
隻色很孩子氣
如果 mini 的應該很可愛

最新的 ginza six

沒有叫 hon 去看 ISSEY MIYAKE
竟然好叻識得睇 baobao
(我的 baobao 都是托hon的日本朋友買的, 一直都在用, 很好用)

呢個小包 7千 HKD
WAH! 咁鬼貴!
pass pass

沒有買包包
hon 話: 咁買樽樽啦
男人夠力氣搬咁我唔客氣啦 LOL








留言

張貼留言