cosme decorte Lacouture BB cream


Lacouture
covering base BB 26ml
SPF 42 PA+++
colour #02
$270

呢幾日已經熱到好似夏天咁
太陽眼鏡 & 最強防曬已經出動

CD bb cream 已經用左一段時間, 原來都未寫過卜卜
我好喜歡呢支野, 真的唔錯 (曾經說過不再買bb cream! HAHA)

好熱又趕住出門口
冇時間打好個底
又要靚
就會搽 CD 呢支 BB cream
#2 自然色啱我

coverage 好好 (一般 BB cream 都比粉底厚)
遮毛孔也很好
妝感好好
唔會比粉底差

不過bb cream 耐左個妝就會跌wat
粉底耐左出油反而就會愈來愈靚

BTW 我又要張羅夏天支粉底啦
impress 用了很多支
patpat 痕想試下新野

頭號 TARGET 係CDP, 已經去 counter 拎左 sample
我係唔買野就走埋去 counter 拎 sample, BA 都有少少 O 咀 LOL!
後生時會怕唔好意思, 呢把年紀什麼都不怕了
成千蚊支粉底, 唔啱用又唔可以搽手搽腳
一定要試真才買




講番 Lacouture
我仲有支 SPF 50 防曬都好用的
清爽輕薄又不會乾



Cotton
$50

經常斷貨的 CD cotton
真的好滑

仲有另一款平D 就好易買


留言