Vitalage PRP


2017 MAR

CNY 長途旅行中皮膚很差
又鞋又乾又粗
在旅途中已在 whatsapp 安排好回來的保養
一心打算做水光鎗急救面仔

原本已 book 好另一家的
跟 yy 聚會傾完計
yy 有朋友在 Vitalage 做 PRP 效果很好
心思思呀!

Vitalage 主場醫生是 Dr. Vivian
V 以前在 evvus (reneex 做勁機的另一個 center)
現在做醫美的clinic 很多, 沒有長註醫生我是不考慮

跟 YAN 姑娘見面傾計
了解左 PRP (Vitalage 叫 ARP) & 水光鎗
最後買左 PRP 療程

YAN 很 NICE 很有耐心又完全不HARD SELL
Vitalage 同 RENEEX 感覺差別很大
(我已打死不回 reneex 開 course)

一來真的很少地方有得做 PRP
(暫時只知道鍾經略醫生有, Vitalage 比較平喔)

二來水光 VS PRP
都是打D 野入皮膚
水光鎗打的外來物質
當然不及自己的生長因子好

其實水光 & PRP 兩樣野是不同的
TARGET 的問題不同
這樣比較是不應該
以上只是小女子的想法而已

今次我開了兩個 course
一個for 面, 一個 for 頸
是 Dr. Vivian 做的

頸是好激動的 injection
一針一針由醫生人手注射 PRP
Dr. Vivian 主力拯救我的頸紋

我已經做左第一次面+頸
吉頸都幾甘
面就完全冇野

頸麻醉, 面沒有麻醉
抽血 (看到自己的血有點心痛)
再用分離機處理我的血, 只打上層血清入皮膚

面導入, 沒有injection, 下一次會inject眼紋虎紋
面導入是由 Dr. 用機做的
感覺是針吉, 很表面的
做完沒有血痕or 針洞
做完幫我再搽生長因子安倍 (好大陣菇味)
因為有層自己的血清 & 後來再搽的精華面上
不會太快抺走 (正野), 有 D lup
6小時後回家用清水洗面

至於頸.........
剛做完頸果刻是很恐怖的!!!!!!!
整塊皮膚紅腫一大片
 (不敢貼相)

用薄頸巾遮一遮離開 clinic
好彩好快散

下面照片是做完回到家中的血痕
(YAN 說好像吊死.....LOL 我都未看過吊死) 百無禁忌, hehe!

DAY 0

第二天還跟女友們 high tea 連頸巾都懶得用
DAY 1


就是一些些血痕, 很 okay 啦
我連 concealer 都不用, 因為不太樣衰既
頸的傷口很細少, 我沒有特別照顧
醫生開左保濕 cream & 類固醇藥膏
我都沒有用, 用番自己的靚靚 skincare, HEHE

我一直都沒有好好照顧頸部皮膚
頸的膚質與面落差好大

近年才認真保養條頸
做 HIFU 都有打頸
FACIAL 微針 & RK 都有做埋頸
但對於表面膚質及頸紋幫助不大
希望 PRP 可以拯救我的頸紋

做完 Dr. Vivian 親自打電話來 follow up
很sweet 很貼心

Vitalage ARP
$7000 一次
6次一個 course

第一次在 Vitalage 做 treatment 感覺十分良好
首先佢地有好專業的機
同埋最重要的是沒有以前 R 集團的 hardsell
人地唔sell 我又反而會主動八下有什麼 treatment

我另外係 Vitalage 買左脫 wat CO2 laser
都是 Dr. Vivian 做
遲下 update

2017 MAY update
頭1-4次每兩個星期做一次, 密密做
已經完成左四次, update 一下吧!

頸紋在第一次已經有明顯改善, surprise
面部膚質在第三次療程開始大躍進 (個人覺得用了新水光機也有關)
美美的膚質竟然可以維持兩星期 (毛孔, 光澤, skintone, 全都大大improve)
我做咁多醫美, 沒有什麼 laser 機可以媲美!
最重要的是, 沒有downtime, 又有料到, 很屎歡!

仲有兩次留待冬天才做

2017 NOV update
已經完成左 6 次
我很喜歡這個 treatment
雖然表面上不及水光鎗有"靚左好多"的效果
但佢能夠令皮膚 recover 能力提升
而且好明顯冇咁乾
不過要用自己 D 血, 有D 怕怕架










留言

  1. 請問去眼紋效果係ARP 好定係 thermage eye 好啲呢?好多眼紋, 想改善下。痛不痛?

    回覆刪除
    回覆
    1. PRP 醫生人手 injection 會痛的
      PRP 水光針鎗輕吉唔痛

      如果是鬆皮而有的眼紋 - thermage eye
      如果是皮膚老化, 皮膚表面謝晒皮的乾紋 - PRP or 水光針

      (我兩樣都布....嬲嬲豬)

      刪除
    2. Thanks BB !!

      其實我都唔知自己屬於邊類 ... d 眼紋平時塊面吾郁就唔太覺, 一笑或表情多啲紋就現哂 :( 之前醫生都係叫我打 botox, 我打完效果都吾係太好 ... 想睇下做d咩機可以改善到, 眼紋真係好難搞!

      另外, 想問下打完 prp injection 眼, d 红印會红幾耐 ? 我諗我 prp 同 thermage 都要打 T_T

      刪除
    3. 笑才有的是表情紋
      表情紋要打BOTOX, 令你一笑而jit 起夠肉"唔郁"咁咪冇紋lor
      botox 要睇醫生手勢唷

      PRP 好激下, 又抽血又吉針入皮膚, 你怕不怕?
      (呢排dr 死人事件, 都係保守d 好)
      你試左一樣先, THERMAGE EYE 可以試左先

      好少有專做眼的靚機, thermage eye 是皇牌

      刪除
    4. 其實我都覺得幫我打 botox 個醫生手勢麻麻地 (唔知定係我啲紋太勁), 不過我好耐先打一次同睇開佢, 就懶得 search第二個 ...

      有時我真係唔識死, 去到眼紋就想試吓 *~* 見你做得好又心思思想試... 不過我大前題係個 treatment 冇乜 downtime, 因為返工要見人...

      thermage 我諗住 10月打, 因為之前做咗 hifu, 要隔一隔先再做

      刪除

張貼留言