High Light







Blonde Shampoo 500ml
$468


放一個月長假唔係公司
就想大改形象
叫米高幫我整激動的顏色
我仲肯俾佢漂添

米高話太激的唔襯我
幫我 highlight 左藍色 (有漂)
要太陽光下先好覺
是相當低調的

已經放完大假都繼續 keep 住



Blow
$329

Base
$828
Multi-Coloring
$882
MAREK SALON

留言

  1. Dear BB, 請問你有無割雙眼皮呀? 會唔會有介紹?

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇割呀
      QQ 介紹上海有個割雙眼皮 (吊線) 高手醫生禾
      我見過 QQ 真人, 雙眼皮勁自然

      刪除

張貼留言