Dr. Arrivo the vegas






Dr.Arrivo THE VEGAS
¥ 39800
(HKD 2837)

保濕美容液 30mL
¥ 8630
(HKD 605)

前陣子托 YY 去日本幫我找, 貪 TAX FREE
不過找不到呢

又有朋友去日本
索性去 AMAZON JP 買完再寄去佢酒店
等佢人肉帶回來
剛剛下單了 YEAH!

facebook seller HK 4000
HKTV HK 4699

日本買 YEN 39800
7算都只是二千幾
差很多呢

Dr. Arrivo 好耐之前有部 ghost 美容機都幾出名的
呢部 vegas 細機是新出的, 能量冇 ghost 咁勁

曾經 1516 想買部能量最勁的 Clinic ghost (比ghost 再勁 D)
不過太大冇咁方便, 實有藉口唔用 (好鬼馬地有mp3功能)
最後我都係決定買 vegas

保濕美容液 for vegas 機用的
當然要買埋

專利技術MFIP
超脈衝
赤色LED
EMS
無線電波
鈦塗層
無線充電


想買部美容機好耐
主力搵部做眼仔的機保養一下

一開始 TARGET joyce beauty 都賣緊的美國機 nu face (不是傳銷品牌 nuskin)
去美國時也有去看看
但好鬼死重
同埋有唔少人話部機易壞
都係研究日本機算了

真的很輕巧, 已經用了一個月, update 下先

用在眼位感覺很大
會感覺到肉在跳動
好似微電流有節奏地扯下扯下你的神經
在我的美容認知, 不知道這樣對眼紋, 乾紋, 有什麼好處!?!?
頸部份地區有類似的跳動, 其他地方是完全沒有感覺

同一個能量, 用 vegas 保濕美容液跳動是最勁的
用其他精華跳動差很遠
想慳都唔得......

平常出去做開的私竇千元 facial, 大約會是咁的:
peel->針清->微針->RF->導入->mask

我在家自己做保養就參考參考
也是去角質->家用微針機->Vegas 機->paper mask

真的有比單用其中一項, 效果明顯好多
膚色 bright 左, 成個人精神左
其實搞到黎都夜晚 12點幾, 殘樣變靚靚, 感覺十分良好

至於要我單獨說出 vegas 機對眼紋乾紋眼袋有什麼改善
我可以說是沒有!
就算做神級 thermage 眼機 (原來我已經做左一年)
你都唔好expect 會 KO 到以上的問題
但係唔做就會不斷惡化
我希望唔好早衰, 希望可以 keep 得好 D

家用機要勤力, 唔勤力唔好買
就好似中女要 keep 住做運動先唔會變形 (身材走樣)

小妹覺得, 護膚方面, 平時搽野只能當作吃飯飲水, 是必須的
家用機就好似日常做下運動咁既保養
勤力做運動, keep 住唔好跌wat
中女始終都要做下機, 家用機密密做, 勁的醫美機也唔慳得架

但不要以為做左可以
十八對 (36) 變十八歲



兩腳插頭可以唔洗用, 亦唔啱用
條差電 cable 是 USB 頭, 實在太正
我用 IPHONE 頭已可以差電
VEGAS 機身非常輕巧, 加上冇電線, 實在太方便了


Vegas 保濕美容液質地似b5 gel
唔會笠痴痴
也能令"導電效果"加強
也不會好快索晒, 讓你有足夠時間碌機
用完我會配番







留言

  1. Hi pretty. Which shop did u buy from amazon ? Thx thx

    回覆刪除
    回覆
    1. only 1 seller selling Arrivo the vegas at JP Amazon

      刪除

張貼留言