Vitalage co2 laser 脫疣

Vitalage

Dr. Vivan 用 co2 laser 脫頸上的疣
只有小小感覺
well.... 做 C6 仲痛, 哈哈

勁上的疣已經好耐, 多到自己都見到
開始左 PRP
就順便執執佢

另外配左 ZO MELAMIN 4% HQ
係焦甩晒之後開始用

以前都用過 obagi
今次packing 不一樣的喔
zo obagi 係改良版, 滲透力高左, 甩皮少左

個packing 很好, 是 pump 裝, like!
頸未用得住
不過我已經開左搽緊腳上的蚊痕


ZO OBAGI
#03  ZO MELAMIN 4% HQ
$530


DAY 2 做完 co2 wat

$12000 (my case only)
脫疣價錢 depends on 數量
我沒有去格價





留言

  1. Hello! 睇開你個blog知道你有做開C6, 我之前一路喺Pretty Medical 度做,但覺得佢地sell太勁同埋勁push我好密咁去。請問你有冇好介紹? 我想轉呀! Thanks!

    回覆刪除

張貼留言