UGOIGO 電動納米微針機





UGOIGO 電動納米微針機 $580
包微針頭 3個

微針頭 @$20 for 10個
MOMOBEAUTY CWB

面: 0.8-1.5
眼: 0.2-0.3 (避開眼球上的皮膚)

三個強度: 綠 (最弱)、橙、紅 (最強)

7-10 日一次


係私竇做微針 facial 效果好好
買左支自己玩
以前好抗拒微針, 而家就好 like 因為有幾好的效果

家用微針機有 D 係膠
可以重複使用
我對膠針沒興趣, 也不喜歡可以重複使用的針, 太不衛生, 或者根本就做唔到傷口

我呢支電動納米微針機
係金屬針, 好密好幼, 基本上肉眼睇唔到支針
用完即棄的針頭, 衛生好多

SA 話 charge 電後可以用很多次
沒有電線跟住, 用起上黎好方便



用水份好重 的精華 (最好是質地比較稀, 比較水水)
注意: 沒有油份, 沒有酒精
(精華是 facial 姐姐送的, 我也不知道哪裡買)

在搽滿精華素的濕面上碌微針
可以打圈, 或者行格仔紋 (車一 round 橫, 跟住車一 round 直)

我自己做又加上不太熟手
不會做咁深, 也不會較到太大度數

完全唔痛, 又唔出血
碌微針的臉, 精華好快被吸收晒

面比較厚肉, 剛剛車完焗部有少少紅, 好快散
頸 & 額頭薄肉有紅, 第二日都唔退
(見紅先至覺得真係有做到微創)

效果方面:
我覺得微針係有幫助精華吸收
保濕 & 美白都好出
而且又好易做, 只係幾百蚊支, 值得買一支

易敏感的皮膚要小心, 始終都係微創

我塊面touchwood 少敏感
手背就出左事
用完微針機搽左有 EO 的東東就起左紅疹, 幾日先退




納米電動微針機---- 駐顏納米晶片
微針特點:
1.可調節針的深度(0.252.0
2.  三檔速度指示燈: 綠色1 檔, 黃色2 檔, 紅色三檔 (最強)
3.使用一次性針頭無交叉感染
4.比傳統微針更快速,更高效
5.輕便易攜帶
6.狹窄,彎曲部位更易操作6產品消耗低
7.立式高速刺破皮膚,減少疼痛

使用方法:
1,清潔面部
2,醫用酒精對微針頭進行5分鐘左右的消毒
3,(使用精華或原液)
4,按照可承受能力來調節出針的長度,
5,在皮膚上塗產品,按皮膚的紋理採用打圈的方法在皮膚打圈(10-15分鐘)
6,操作完之後,敷上冰面膜,敷25-30分鐘,幫助退紅消炎及收縮毛孔
76 - 8小時不能用清水接觸操作部位, - 防止感染微針

長度的效果:
0.25-0.5 適用於任何皮膚(眼部),激活細胞,改善膚色,促進營養滲入及吸收
0.5-0.75 可用於任何皮膚,尤其幼紋細紋,輕度衰老性皮膚
1.0-2.0 主要改善凹凸洞,疤痕,妊娠紋,衰老性皮膚




留言

  1. 你好,不好意思,我臉上有凹凸洞,想做微針改善,請問可以告之哪裡做嗎?thx

    回覆刪除
    回覆
    1. I have 凹凸洞 too, this is just "facial" mts machine for helping serum to absorb, no help for 凹凸洞 at all

      刪除
  2. 我想問問有無做facial(機) 介紹 見你都好似做得幾好(;

    回覆刪除
    回覆
    1. 有, 剛剛買左新機 dr. arrivo, 遲下share

      刪除
  3. 請問微針頭幾錢一個? 和是不是一定要用這個牌子的微針頭呢

    回覆刪除
  4. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除

張貼留言