QQ 推介 mesoestetic antiaging flash, Atelo 膠原面膜




現在的 fb 有勁多不知名的牌子
搵個美女令住盒野影張靚相
再寫一堆讚到無敵的文字

老實講, 咁鬼喜歡買 SKINCARE 的我都好易動心

但自從水感肌事件之後 (上左新聞, 多達 300個苦主用到爛面)
我已經不敢再亂買不知名牌子

BTW 水感肌我只搽了兩次就因為沒有很喜歡而送左俾朋友
朋友好喜歡用完有再買

因為水感肌上左新聞佢先停用
而一停又真係出左事
已經睇左幾次醫生都仲未好番
唉! 我好心痛佢, 又好內疚



ANYWAY 我今次又亂買
不過係跟 QQ 買, 很有安全感

QQ 是慈禧級 BLOGGER 
始終係我心目中的 NO. 1 blogger
yes, 我是 Q 粉, HOHOHO!

mesoestetic antiaging flash
$660

mesoestetic 宣傳一直都用麥當娜
不過我是因為 QQ 才買的


Atelo 膠原抗衰老面膜
$650

呢個都係 QQ 推介的


留言

  1. 因為水感肌上左新聞佢先停用-->上過新聞個款?

    回覆刪除
  2. E,我剛剛睇到你呢個post, 你係住canada 既?我想問你邊度可以買到mesoestetic antiaging flash, Atelo 膠原面膜? thanks

    回覆刪除
    回覆
    1. 我在香港

      Atelo 用左: waste of money

      mesoestetic antiaging flash is good to try
      my sharing
      http://mrschenchen.blogspot.hk/2017/04/mesoestetic-antiaging-flash.html

      刪除

張貼留言