Hermes 140 cashmere scarf

身邊的同學都有小 BABY 了
最大的都 9 years old!!!!! (OMG 大落後)
Technically 小妹已經榮升做 auntie 好耐, 哈哈

但朋友嫁女, 還是小妹第一次
特別強調: 新娘跟我都是三年班的女生呢!

而我是新娘媽媽的朋友
哈哈, 我是長輩呢

身為 auntie 當然要整個 auntie 碌
LOL!!!



一早去 Marek 整頭
Michael 只係用左 10 mins 就搞掂
又唔收我 set 頭費, 靚仔真是抵錫^^



行兩步再去 HN 植村秀化眼妝
姐姐好重手
好強勁的猫猫眼線
好強勢的 eye brow
仲問我痴不痴 flake eyelash?!?!
馬上 SAY NO

我又不是開 CONCERT 咁勁做咩 LOL!

好鮮色好喜慶 feel 的 140 cashmere scarf 終於開光
基本上就是原條由個盒拎出來再達落個身
都冇打結或者再摺過, 哇哈哈




留言

張貼留言