Santa Maria Novella body milk for MEN


Santa Maria Novella
body milk for MEN

latte corpo uomo 男性身體乳液 250ml €50

貴仙仙的 body lotion 是上次去意大利買的
係 SMN best buy 之一

香港 counter 貴一個double!

玻璃樽好鬼重 (如果叫朋友買絕對是友情的考驗 LOL)

屋企個男人平時唔肯搽面更唔可能搽身
不過SMN 係佢埋單又係佢拎
當然要買埋佢果份 LOL

前排去旅行佢曬傷左
即刻去我私人 mini 藥房找寶品

老公一用就 LOVE LOVE
因為佢最憎立痴痴

搽完好補濕好滑又好爽
仲有陣好正的 BABY 爽身粉
香味討好又持久

SMN 香水是很出名的
我也有支心愛的皇后香水
但香水香味超唔持久

BTW 我都偷用男人 body lotion LOL

男人超LIKE 呢支野
仲話我收埋D 好野唔俾佢用
吹BEAR BEAR



留言

  1. 250ml玻璃樽,真的好重。
    我淨係買牙膏枝裝skincare同兩枝香水

    回覆刪除
  2. 哈哈…你講得好好笑。SMN我都觀望左好耐。有blog友話Ahava佢老公都中意,話揸完唔會有"殘留“喎。

    回覆刪除

張貼留言