Epionce


Epionce
Milky Lotion Cleanser $280
Lytic Tx $544

SET $800 


Epionce 最近好出名 (雨橋賣緊)
是美國醫學品牌

我唔係因為雨橋而買
一直都唔係好buy 青春無敵後生女介紹的產品
後生女搽咩都靚架啦 LOL

是美容院老闆 Maggie 強力推介
兼做完 epionce facial 塊面即刻水光左

醫美品牌又唔貴
即刻買一套

Epionce facial 之後
用左呢兩支野只係短短兩日 (早晚用)
已經見到明顯效果 
very impressive!!!!!

等我再用一排先 update


sample: face cream for day
Renewal Facial Lotion



是咁的
買guinot 洗面奶時, 同 Maggie 傾開計
想試下佢的 guinot facial

Maggie 話我皮膚閉塞
唔做 guinot facial 轉做 epionce facial

做完有層水光 feel 毛孔細左
即刻買番set 番屋企用


Maggie 果度有 MTS 做, mesoestetic 係靚野
有興趣
不過好多仲有course 係身, 清左手上 D treatment 先

留言

  1. Hi Bb, 想問你有試過sunday riley啲skincare嗎? 外國好似好hit。

    回覆刪除
  2. Hi, 想問 Epionce 可唔可以直接去間美容院買架, 我想買幾個 Epionce product 啊, 可以既話可給我地址嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 好多地方都有賣呀
      我俾我買的salon 你
      28363036 老板 Maggie
      純美
      波斯富街 67 號高華樓

      刪除

張貼留言