Kanebo Impress Granmula Foundation



Kanebo Impress Granmula Foundation
YEN 20000 ( HK 1339) 
2015 OCT @日本

香港 counter 仲沒有Impress Granmula 粉底 (好像遲下有)


好喜歡 impress 粉底
這幾年的粉底都是用它家的
已用了兩支 impress 粉底液 (夏天用) & 一罐 impress 粉底霜 (冬天用)

Impress 粉底霜 HK 1100 (香港有)

日本ONLY 最頂級的 Granmula 只係貴二百多 (depends on yen rate)
梗係買黎試下

Impress Granmula 粉底
基本上同 Impress 粉底霜差不多
我只覺得  Granmula 更乾 (哭)
亦因為更乾所以更難推 (哭哭)

用水份重的 (nars aqua gel / hydrating serum)
亦唔能夠解決問題

唯有用 la mer cream 打底後
就能推薄粉底 (必須用油潤的打底)
底妝亦 keep 得非常之好
妝感美美
把碎濕濕淡印仔及微絲血管都遮得非常好 (普通 impress 粉底霜也做到)
毛孔也遮得 (普通 impress 粉底霜也做到)
有宴會我一定用它

現在已經深秋, 返工也用它 (因為只有兩支粉底)





Impress 粉底霜
Impress Granmula 粉底
兩款我都用 OC-C

Granmula 如果粉量控制不好, 會太白
Granmula 主要跟 impress 分別就是更加濃, 更加 good coverage, 但不易搽得好

Impress 粉底霜會再買
Impress Granmula 粉底霜就有保留了

BTW Kanebo 家族仲有另一款好低調又好多好評的
Twany Century 粉底
或許我會試一試


我很捨得買好的粉底
再貴的粉底, 也只是一千多 (當然沒有最貴, 只有更貴)
沒有天價面霜那麼恐怖


貴粉底用量很少, 每天化妝, 也可以用好多個月
我要求 good coverage, long last
IMPRESS 兩方面都做得好好

平常我的妝, 5 mins 已搞定
用好的粉底, 可以給我一張乾乾淨淨的臉
再把眉毛補一補, 畫條眼線, 精精神神可以去開工了











留言