THERMAGE EYE @ 王志中醫生


面有好多醫學機做
眼係最顯老
反而冇咩醫學機
除左 THERMAGE

THERMAGE 有個眼頭專門 FOR 打眼
可以打上眼皮 & 下眼袋

而家 THERMAGE 好似被 HIFU 風頭完全蓋過
不過 HIFU 沒有眼頭 (HIFU 可以打到眼袋位)

六年前打過一次眼 THERMAGE
打完雙眼皮更加明顯
也沒有很大痛楚
(面比較痛)

一直心思思打算再做

努力儲錢, 終於再做眼 THERMAGE 啦

THERMAGE 是由王醫生打的
我只打眼, 必須要買兩個 EYE TIP
每個 EYE TIP 各 225發
(仲有另一款EYE TIP是 450發)
(格價要比較埋發數喔)

找到可以信任的好醫生, 基本上我都沒有再去其他地方做機
王醫生有的機, 有興趣的, 我就儲錢做
王醫生沒有的機 (水光鎗), 想做也不敢去其他地方試
因為以前有很差的experience (極度痛苦的 fraxel 恐怖經歷)
今次找王醫生打 thermage,
同幾年前係另一間做 thermage
有比較之下, 又再覺得王醫生真的好很多

打眼要戴眼球保護罩
先滴麻醉眼藥水
再由王醫生好溫柔地幫我戴上黑 contact lens
原本有點驚, 因此上一次係第二間做 THERMAGE EYE
被粗暴地戴上黑 CON, 又痛又驚
又再次令我覺得王醫生真的很好手勢

眼皮不用搽麻醉


在眼上印格仔紙 for 醫生睇的
可以看到會打的 THERMAGE area
基本上, 除了 THERMAGE 是沒有機可以打到上眼皮的

上眼皮被醫生check 過, 話有少少鬆 (OMG!)
合埋眼先打左上眼皮
之後打眼袋位
我的眼紋好勁, 主力都是打眼袋位

近眼尾的骨位最痛
醫生不斷同我溝通了解我既感覺
因為醫生要 make sure 有痛, 而又不會太辛苦
唔痛醫生是不收貨的, 怕冇料到

當我回答完醫生話: 唔痛
就會聽到醫生襟大D 度數既 beep beep 聲
OMG! 巧驚驚 ~~

因為跟住就會痛呀
所以當我講"唔痛"其實都怯架 LOL!

果種痛就係底層好熱好辣
維持時間好短, 嗌出來都已經痛完

老實說打 thermage 是痛的, 但可以接受
起碼我會再敢打 (儲多兩年錢先)

做完 thermage 只是紅左少少, 好快散
完全冇表面傷口
也沒有事後腫 (HIFU 會)
也沒有事後YUEN 痛 (HIFU 會)

王醫生說兩個月後會見到改善

剛剛打完 THERMAGE EYE
眼球有少少紅 (第二天已經可以戴 con)
醫生有開消炎眼藥水 (我沒有用)
左眼下是最後打的, 仍舊紅紅地
右眼先打, 已經完全散晒紅



拎左眼頭回家留念





Thermage Eye $11550 x 2
Thermage 900 $44100
Thermage 1200 $48000
由王醫生打

價錢未必 UPDATE
我是加價之前買的









留言

  1. 你話有啲痛的話,係我度會變成好痛
    不過打完未算好腫,等你分享

    回覆刪除
    回覆
    1. THERMAGE 係出名痛架, 其實
      好彩眼都 OKAY

      刪除
  2. 請問眼要幾$? 其實想打全面,但你都話要儲$,咁我唔敢諗......

    回覆刪除
    回覆
    1. 加左眼 & 面 THERMAGE 價錢了
      不過我是加價之前買的, 未必 UPDATE

      刪除
  3. 效果ok ma?唔知搵其他醫生會唔會同dr wong 好大分別呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 未見到明顯效果 ~~
      遲下再 UPDATE

      好多地方都有THERMAGE 架
      試左其他醫生記得 SHARE 下 PLS

      刪除
    2. oh 未有明顯效果呀?係咪好似2個幾月先最開始work 因為要等collagen 增生..有間中型美容院我想試,可以揀醫生打,pretXX medXXXX, 王x馨代言,不過仲係1516中

      刪除
    3. 是呀, 要等的
      我以前去過 pb 做過 treatment, 沒有再回去, 其他 sisters 都沒有再回去啦
      你去番有醫生註場的 clinic 啦, 始終醫療機都是搵番醫生的好

      刪除
  4. Hello 宜家眼仔點呀?效果好嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. okay ar! 乾紋冇咁勁抽
      眼大左少少, 因為上眼皮提昇左少少

      刪除
    2. 咁下眼皮有冇firm d 呀?我係dr Lee (又係睇你介紹呵呵) 做完年幾下眼皮有d鬆 心郁郁想做thermage

      刪除
    3. DR. LEE!!! YEAH! 滿意嗎?????
      EYE BAG 手術都有幾年, 我下眼皮 FIRMING OKAY, 所以回答不到你
      我下眼皮主要是乾紋問題

      刪除
  5. Hi ya , 好多謝你分享!好有用!
    我都係搵緊有咩機可以做眼提升
    打過thermage and hifu
    但我係台灣打唔係香港
    打左半年左右真心覺得呢舊錢俾得值
    (我仲要唔鬆 醫生有勸退過我話打完無用 但我本住試左先死心既精神照打)
    打左藍頭600 同300 條hifu
    所以做完面心思思想打眼
    但眼 我有猶豫 因為好多人話好快無用 又話只對眼紋最大功效 (我只有一條由細到大都跟住我既眼紋 其他紋就一條都係)
    你做完覺得除左眼紋改善最大外 拉提係咪好快無效?

    回覆刪除
    回覆
    1. hifu 一定唔打眼, 最多只能打近眼底
      有冇聽過打 HIFU 誤傷打到有白內障呢單新聞
      眼紋打THERMAGE, 但不要期望可以 KO
      始終是一條眼肌下的一條摺痕

      刪除

張貼留言