雪花秀美白面膜



$280 for 10pcs
STAFF SALE

是我用過的片裝面膜中
數一數二喜歡的

有一天好姊妹通知有荀野
staff sale only $280 / 10pcs (old packing)
[STAFF SALE 已完結]

知道消息果日, 我唔知痴左邊條根
竟然冇即時出手
(可能是因為剛剛訂左 olecule)

有好野即通知 GIRL FRIENDS
見姊妹都買, 我又決定買

仲要叫姊妹做搞手訂 (咁平應該自己狂掃仲等什麼)
點之第二日下午搞手想 check out
已經被江湖中的大戶掃清
我唯有飲恨

搞手姊妹也有點不好意思
我完全不怪搞手, 只怪自己!

唔開心左一日
即刻訂左 fancl 面膜, 都沒有開心番

竟然好快就有位小天使
話可以讓 2盒俾我
天呀! 超開心!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

YY 是我的小天使
I LOVE U!!!!!





留言

  1. 原來你都咁like 雪花秀

    回覆刪除
  2. 不過$280 for 10pcs 真係好抵

    回覆刪除
  3. 可以分享下效果嗎?

    Cc

    回覆刪除
    回覆
    1. 好貼面又美白又補濕
      仲係我最喜歡果種膠質 sheet mask 而不是平野 paper mask

      刪除

張貼留言