SKINIC HIFU Ultraformer



HIFU Ultraformer
$2600 / 100線
買左 $5200 做頸



見平就買黎試下
好少保養條頸
今次主打頸 ONLY

4.5 mm 主攻雙下巴果泡肥膏
打時感覺不太大, 痛楚可以接受

3mm 主攻火雞頸紋
能量較大左, 而且又薄肉, 好Q辛苦 ~~

4.5 mm 打時不辛苦
但跟住果兩星期呢個位都幾怨
略腫
兩星期後已經不腫但仲有點怨
不過 okay 的, 掂到先有感覺

HIFU 原理都係做創傷
有痛即係有內傷, 係好事
打完唔痛才冇料到

3mm 頸紋位
反而做果陣痛
之後完全冇野
唔覺頸紋有改善
白捱痛.........哭!

而家 HIFU 平左
SKINIC 試做價唔hea 打
發數部機會睇到
我有留意架

最緊要係 Ultraformer 部機唔差
因為 healthlase 都係用佢
價錢都 okay 既 (當然有更平的, 但不知道是什麼機)
不過 SKINIC 係美容師打

HIFU 係要打三次
考慮緊好不好打多兩次

SKINIC 而家好 HARD SELL
最憎!

我知有D 美容院會 SELL 一年任打
呢D 高能量機
與 LASER 不一樣
係唔需要不停咁做
皮膚底層受創, 要俾時間佢 RECOVER
唔可能不停創傷佢
一係就冇料到根本冇打到去皮膚底層

醫生幫人打 HIFU 都係3次
跟醫生做法係唔會死錯人, 哈哈






留言

  1. HI, 又係我. 我係skinc做facial, join左$15600 / 35次. (只係普通按摩加cheap cheap導入機)
    做完時要簽名. 做5次sell 4次. 我怕我捱唔到落去. 最憎人sell自己又耳仔軟.

    Tung

    回覆刪除
  2. 唔好忍啦, 鬧人啦!

    SKINIC 幾過份呀!
    我落好妝瞓係張床等開機打 LASER
    夠膽死開門入黎要我加呢樣果樣, 講完又講
    阻住晒!
    我鬧鬼佢
    而家唔敢入黎

    但每次入房簽名都SELL 我再買呢樣果樣
    我直接話冇興趣聽, 走左去唔理佢

    我地又不是妹妹仔
    我做FACIAL 耐過你做SALES, 呵呵
    唔洗驚佢

    回覆刪除
    回覆
    1. 你係銅鑼灣定尖沙咀做呀! 我係銅鑼灣做. 我見自己仲有咁多次facial. 唔敢黑臉得太出面.
      有時佢會叫我用靚d果條line做facial就扣我2格. 其實分別不大. 下次一定唔會耳仔軟.

      Tung

      刪除
    2. 我都係去 CWB 呀
      老老實實佢地D FACIAL 呀, 導入呀, 都係好普通炸
      我試過被SKINIC SELL 到加錢做導入, 個導入頭 "岩岩慘慘" 一D 都唔ENJOY
      做完問我覺得如何, 我都好老實回左兩個字"好流", 對方都O晒咀

      有時太NICE 會被人蝦, 太過份真係要出聲
      可以用溫柔 D 語氣話左先

      刪除
  3. Hihi 你好。剛發現你的分享 blog, 想請教如想找醫生打 Fraxel (毛孔大到頂唔順),請問有價錢合理又可靠的醫生推介。 Thanks

    Nic

    回覆刪除
    回覆
    1. fraxel 好甘的, 有downtime, 幾日超樣衰, 有心理準備嗎?
      我有係王志中醫生到打 fraxel, 有寫 blog, 你找找

      刪除
  4. 我都打過HIFU,不過係醫生用DUBLO機。你耐心少少等效果,我額頭的紋有淡到。我打左一次咋。其實凈係香港先sell你連打3次,哼。

    Cc

    回覆刪除
    回覆
    1. HIFU Doublo 出名架 thumb up!
      你不在香港?
      係啦! thermage 也是一次only, HIFU 三次加埋貴過 THERMAGE

      一次淡紋! WAH!!!! THANKS FOR SHARE
      我再俾D 時間觀察

      刪除
    2. 我上網睇都唔覺外國的醫生話連打几次先有效。我係香港揾醫生打㗎,佢都有sell我打3次同filler。不過我冇錢lu,打一次有效就算。

      Cc

      刪除
  5. 一次有效 VERY GOOD!!!!
    Doublo辛苦嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 有時treatment也看age, 後生些, 分別不大…

      今次打頸, 可 last 幾耐呀?

      另外想問問夏天, 你用guinot 嗎? 我差不多用完 guinot cleansing milk?

      刪除
    2. 我唔知可以 last 幾耐呢? 我雙下巴都幾勁下
      夏天用泡泡 cleanser 多d
      guinot 我會keep 住用架

      刪除
  6. 開頭仲ok,後尾几下痛到暈!我仲自認几忍得痛果隻。其實效果都係逐漸出來的,HIFU應該最勁收jowls同turkey neck。我好羡慕你咁後生少少圓好young好靚。
    Cc

    回覆刪除
  7. Hifu 好似話ultherapy 最好? 但身邊有人用話doublo都幾好! Ultherapy 你有冇研究過?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都留意到 hifu 係 doublo & ultherapy 最好
      我有朋友做 ultherapy 話好痛
      doublo 沒有朋友做, 不知道有幾痛呢?

      刪除
  8. Dublo開頭ok,後尾越來越痛,有揸麻藥㗎啦。HIFU收jowls(下巴位)應該最見效。不過呢類treatment同thermage會消脂㗎,我唔敢做得密,驚塊面岩巉重老多幾錢重。Bb我羡慕你少少圓,好靚好young。

    Cc

    回覆刪除
  9. 唔知 blogger and sisters 有冇打過水光槍呢? 我有, it works.

    仲有blogger可setting 最新留言, 方便大家查看留言, 不用翻到相同板面才看到.

    詩詩

    回覆刪除
  10. 詩詩係邊到打呀? 介紹下 pls
    我身邊未有sisters 打呀, 竟然!!!!!!

    回覆刪除

張貼留言