shu uemura 修眉

HK$580
彩妝+修眉
可全數換購植村秀正價產品
並獲贈指迷你化妝掃連化妝袋及迷你唇彩乙套
3月14日至4月30日



BY CWB SHU 修眉師豆豆

iphone 食左好多色
真人當日是非常濃妝
條眉好 man
其實小妹唔太慣

不過我喜歡嘗試
所以任豆豆自由發揮


shu uemura 修眉有兩個價錢
修眉師 $190
化妝師 $230
開 course 再平 D
http://www.shu-uemura.com.hk/signature-service/brow-style-atelier


今次係CWB 修眉師豆豆幫我 full make up & 修眉
豆豆非常之親切可人
記得多年前 CWB 地舖 shu 出名臭串, 好耐都唔敢入 shu
呢排想修眉, 見有 promo 就去下

豆豆修眉好 pro 又快手
原本唔 balance 的眉俾佢好快搞定
可以唔洗畫都okay 了
下次會再去 shu 修

redeem 野一 D 都唔 hard sell
買夠 $1000, 再送多次修眉 (兩個月之內去修)

原本想試潔顏霜
豆豆話只夠一個多月
如果買 cleansing oil 會 come 用好多
相對會經濟好多

嘩, 真係好人屎, 幫你慳荷包呢!

ultime8 琥珀精油潔顏霜 (100g)
HK$650

ultime8 琥珀活肌潔顏油 (450ml)
HK$850

最後買左
潔顏油 $850
眉筆 $190

豆豆話我本身有眉毛
用番舊款眉筆
舊款眉筆質地硬 D
要拎去 counter 刨

新出武士刀眉筆較軟身適合眉毛量不多的人

free samples


豆豆知我想試潔顏霜
送多左個 sample 俾我試
SO SWEET

travel size 15g 值成舊水架











留言