shu uemura ultime8 琥珀精油潔顏霜


shu uemura
ultime8 琥珀精油潔顏霜
100g
HK$650


質地非常似 RMK cleansing balm
一遇體溫就變油
SHU 貴 RMK 好多

落妝能力非常好
乾手乾面打圈
粉底即刻浮起晒
眼妝都落到
過水好清爽

我係老柴皮
用開好油的的天然 coconut oil (不會乳化)
用 shu 潔顏霜不太習慣, 對我來說太乾

shu 潔顏霜 & 潔顏油兩隻都可以落到眼妝
不過我總係入左眼, 搞到眼朦晒
雖然唔拿眼, 都唔係咁好
隻眼有咩事睇醫生好貴 :P

SHU 潔顏霜 & 潔顏油用完
instructions 說不需要再洗多次面
不過我會用洗面奶再洗
不想 make up remover 的溶劑留在面上


留言

  1. 對呀, 我用EVE LOM之後都會再用洗面奶呀

    回覆刪除
    回覆
    1. ME 2, 我用 EVE LOM 好似都有層膜, 所以我都係洗多次

      刪除
  2. SHU UEMURA同EVE LOM卸妝油都含有石油呀! 用得多會阻塞毛孔.

    Tung

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀! 少用為妙

      Tung

      刪除
    2. 以前我也用SHU UEMURA 洗面, 後來才知 油潔顏霜 都幾strong, 對skin no good, 改用其他 cleanser

      詩詩

      刪除

張貼留言