Salvatore Ferragamo Sale

CWB Time Square
18/F Bazaar
2016 APR 01-06



Purple Vara suede
3cm heel
size 7.5
width D
$2300

Black Pim Pump
3cm heel
size 7.5
width D
$2475

Salvatore Ferragamo 鞋仔四五千蚊
而家 Bazaar sale 二千零 only

大陸做的 Tory Burch 都要二千幾啦
SF 話晒 Made in Italy 禾
抵呀

我是 APR 02 去的
當時蝴蝶 classic 款已經不多了, 但其他款都幾多
SA 說不會添貨


兩雙都是 3cm
蝴蝶 classic 款的 3cm 叫 Vara
平底的叫 Varina

3cm 比平底的更好走
我腰不太好, 穿平底很傷身的
high heel 另計, 呵呵



超喜歡這對不太 classic 的款
穿上腳比照片更漂亮呢
個人覺得很有 Chanel 那種 elegant feel 又看不出什麼牌子




我曾經跟女友們說過不太喜歡Ferragamo 的 classic 蝴蝶鞋
又自打咀巴了

本來不打算買它的
猄皮多易污糟呀 ~~
幾百完的便宜鞋子就算啦
話晒都四位數字的呀 ~~

試鞋當天是著住波鞋的
當脫下波鞋套上這對猄皮蝴蝶Vara
竟然有衛生巾廣告那種畫面出現呢! 
就是很舒服啦

皮鞋竟然有"很舒服的波鞋的感覺"
是多麼的難得呀!
而且又有我 size
想了好一會
就閉上眼咬緊牙關去付款
哈哈




Ferragamo 鞋子有分 width
A 是最窄
D 是最闊的

為什麼咪咪是最小的 A
而臭腳卻是最大的 D 呢
唉!


仲有兩天, 姊妹們快 D 去

留言

  1. 我只穿過vara 佢係D. 早前shopbop買左varina 原來係B 窄半碼, 而家窄住穿, 嗚嗚

    回覆刪除
    回覆
    1. Vara D 未著
      Black Pim Pump 著左, 好窄, 哭哭

      刪除
  2. hi sis, 有冇嘗試過evvus 皮秒「機械光」碎斑 - PicoSure?work ng work?

    回覆刪除

張貼留言