PHYTO-C Bionic Serum Icy Blue




$450  (原價 $1070/套裝)
PHYTO-C
活化再生精華 Bionic Serum 15ml  
維他命B5抗炎補濕精華 Icy Blue 15ml


Phyto-c FB 見到呢 SET
抵呀
bionic 係皇牌之一, 去粉刺
icy blue 其實也是 B5, 加左薄荷
2支精華都適合夏天用

DAY:  Icy Blue
NITE: Bionic ->  Icy Blue



去 FB 留言
CS 會叫你去邊間 official dealer 度買

我係中環買
不過就不太新鮮 

其實15ml 好快用完
我唔囤都冇問題既, 哈哈



*活化再生精華Bionic Serum
(適合油性/混合性/黑頭、粉刺、暗粒皮膚)
具消炎功效,疏通毛孔,預防黑頭、粉刺、油脂粒及暗瘡形成。

*維他命B5抗炎補濕精華Icy Blue 
(適合混合性/油性/暗瘡皮膚)
蘊含維他命B5、透明質酸及薄荷,能為肌膚帶來1,000倍水份
並有效抗炎,預防及減退暗瘡!

留言

  1. 我對PHYTO-C的products好有興趣. 如果for乾性皮膚有無好推介呢? 因為佢d價錢都唔平.

    Tung

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實 PHYTO C 同 skinceuticals bicelle 價錢都差不多, 又唔會特別貴既
      phyto c 久不久有promo, 留意佢 fb, promo 都超抵的

      phyto c 係早期創辦 skinceuticals 醫生之一, skinceuticals 已經賣左俾人好耐
      bicelle 美國又唔會有(很奇怪), 聽說只是 for 香港market
      所以我首選係 phyto c

      phyto c OLIVE 果條line 幾好, 你可以留意下

      刪除
    2. 好呀! 唔該晒你. 我用過bicelle同skinceuticals b5 gel都唔覺特別保濕.
      冬天用phyto c olive應該幾正. ^^

      Tung

      刪除
    3. 其實 B5 .....對我來說也普通保濕炸

      刪除

張貼留言