Galeries Lafayette Berard, de buyer

Lafayette shopping 前, 先去 supermarket 大吃海鮮

老公最喜歡吃的 oyster 就是法國 gillardeau
有勁大的 size 0

我吃完蝦 & 海膽之後仲未飽
再吃了一隻法國藍 lobster
有煮好的, 我不喜歡
選了一隻新鮮的即時拎去 steam
超好吃









吃飽飽後, 在同一座 building 買廚房用品
我的戰利品




逐步換晒做鑄鐵煲
工具也要轉一轉, 不太喜歡膠的

BERARD 橄欖木是法國牌子, 每一件木紋都不一樣
好美

de buyer 也是法國品牌, 好多好齊呀!
用 LC Staub 的 FB group 既朋友, 也會用 de buyer
這個中式 wok 未見人用過耶! 正
買左個最大的 euro 57.5

差少少夠退稅, 買埋刀 & 廚剪, 老公簡
其實香港都有既, 我也不清楚有沒有買平啦

每次來 Lafayette 都去看美美的銅鍋
不過銅鍋不打理會很樣衰的, 還是不敢買






LC & Staub 也看了看
日本比較便宜
只看沒買








好美的石砧板





留言

  1. de buyer 好, 但真係重, 去amazon fr買完計埋運費都幾好

    回覆刪除
    回覆
    1. 好用呀?!?! 開心, 不枉我托佢返來

      刪除

張貼留言