王志中醫生 Dermed 加價

王志中醫生的 clinic Dermed
四月一日開始加價
一早收到 SMS
拖到今日先得閒去開 course
晨早去都好鬼多人.......


買左 thermage eye, laser facial, hydra facial

王醫生 & 佢的姑娘都完全唔 hard sell
係完全唔會叫你買咩加咩
反而咁, 我keep 住幫襯咁多年

今日先知 1064 laser 咁平
只係3位數字一次
平時只係去王醫生到做勁野
C6 普通 facial 又冇想過係呢度做
所以一直都冇問姑娘, 蠢左啦, 哈哈

其實我仲有 laser course (好耐之前買, 仲要比王醫生貴)
上年年尾又買左彩光 course 
but 5 次 laser 好少姐, hehe......(唔好打面)

個人覺得 long pulse 可以慳番, 只做 C6 一部機已經 okay

眼袋手術後都一段日子, 要收下皮啦
一直都想幫眼仔做下機
但又找不到值得做的機
咁儲錢一野過做 thermage 算啦
做thermage 眼係用特別的眼頭
完全唔痛的
做面反而幾甘下

上年做左 HIFU, 一直都有朋友說瘦左, 開心
HIFU 肥面幾OKAY
今年唔投資落面住 (聽住先~~)
俾多年時間再儲多D 錢, 先做面的HIFU / THERMAGE

Hydra facial 最後 step 係用 skinmedica sheet mask 的, 正呀!
reneex 都係搽 cheap cheap creamy mask 炸
完全冇晒 facial course, 都想做下醫學 facial

價錢加在在較早之前的blog
可以 search 番




留言

  1. hello~想問下如果做去斑而家邊部機同邊個e生好呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 當然是近期最hit 的皮秒激光
      Around $5000 一次
      好多laser 中心都有
      王醫生好似今年也有呢部機

      刪除
  2. 咁之前dr wat你仲有冇去呀?

    回覆刪除
  3. Hello 之前我又係係dr Lee 做左眼袋留個comment 俾你ga,話想去眼紋個個 (唔知你仲記唔記得 haha) 我都想做thermage ah! 你做左喇??方便講去左邊間同效果ok Ma?

    回覆刪除
  4. Hello我係之後係dr Lee 做完眼袋 但眼紋好深想做thermage 個個呀(唔知你仲記唔記得哈) 我想問下你做左thermage 未呀? 如做左方便講邊到做同幾錢嗎?效果又如何呢??

    回覆刪除
  5. Thermage 眼效果好嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 找王醫生做的 THERMAGE 俾左錢但未做, 做完 UPDATE
      N 年前已經做過 THERMAGE 眼, 超正, 雙眼皮變闊, 因為 LIFTING 效果很好
      最緊要係唔辛苦
      打面就 ~~

      刪除
  6. 聽你講「1064 laser 咁平 只係3位數字一次 」又想去問問, 我冇幫襯開啊

    詩詩

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔知而家加左價, 幾多錢呢
      月尾去打 1064, 到時問下

      刪除
  7. 你好 r , 請問王醫生做thermage 眼幾錢?

    回覆刪除
    回覆
    1. Thermage Eye $11550 x 2
      OLD PRICE
      上星期打左THERMAGE, 遲下 UPDATE

      刪除
  8. 謝謝你
    咁咪即係2 萬幾1次?

    回覆刪除
    回覆
    1. YES
      只做眼, 必須要買兩個頭
      如果買面, 可以只買一個頭

      刪除
  9. Hello, i'm interested in Hydra Facial, how much was your package and did you get it from Dr. Lee?

    回覆刪除
  10. Hello, i'm interested in Hydra Facial, how much was your package and did you get it from Dr. Lee?

    回覆刪除
    回覆
    1. Hello,
      Hydrafacial $8330 / 5
      PRICE MAY NOT UPDATE

      刪除
  11. hello :D請問係咪次次都係王醫生做>< 想做1064去收毛孔啊

    回覆刪除
    回覆
    1. 王醫生做勁機
      1064只是 LASER FACIAL, 不是醫生做

      刪除
  12. 你好呀!其實我想睇下王醫生,但我新診黎… 想問介唔介意做我介紹人。
    wingleeb@gmail.com

    回覆刪除
    回覆
    1. http://mrschenchen.blogspot.hk/2013/10/fraxel.html
      my no. #3488

      刪除
  13. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  14. 你好,我睇左好多醫生都吾得,好想睇下王醫生,想問你介吾介意做我介紹人嗎?
    yukochoi8212003@yahoo.com.hk

    回覆刪除

張貼留言