Giorgio Armani cc cream


Giorgio Armani
Luminessence

cc colour control bright moisturizer SPF35
30ml
#2
$490

曾經說過不再買 BB CC CREAM
去 GA 化妝, 用它打的底感覺不錯
朋友 YY 又讚過
即買!

今天的我又推翻昨天的我
NEVER SAY NEVER XDDDDD

#02 CC cream
肉色的
我本身膚色略黃
搽左 cc cream 有好氣色又絕不死白
(最憎泛白的防曬!!!!!!)
又沒有防曬一層膜感
不影響下一層的粉底
不錯

不錯的防曬度
每天就當防曬用著
上班就再加粉底
不用上班就單用讓自己有好氣色

GA CC cream 是沒有 coverage 的
但可以有改善 skin tone
(BTW Chanel CC 勁厚, coverage 超勁)

合心意的防曬不好找
太爽的幾小時後整張面會乾到緊繃
太笠有層膜悶著皮膚不舒爽
有的又太白, 黃皮膚上蓋一層白膜多難看呢!

如非打強勁LASER 全面傷口
一般上班日子
我根本不在乎物理還是化學防曬
好質感就是好防曬


留言

  1. 網誌管理員已經移除這則留言。

    回覆刪除
  2. 甘你做完m 22 用邊支防曬? 同skincare有特別轉嗎?thxxx

    回覆刪除
    回覆
    1. M22 彩光對我黎講只係保養
      我都係用GA CC 做 SUNBLOCK
      SKINCARE 也沒有特別, 呢排用LA MER

      打FRAXEL, SCARLET 呢D 會勁機就要特別照顧皮膚啦

      刪除

張貼留言