La Mer cream, treatment lotion, concentrate


Treatment Lotion 150ml $735 ($1050)
Creme de la mer 60ml $1890 ($2700)
The Concentrate 30ml $2310 ($3300)

空姐價入的
謝謝美人C

多年後再用番經典面霜





留言

  1. 回覆
    1. 剛接回家全部未開始用
      經典CREAM 已經用過, 好喜歡呀, 乾皮膚非常GOOD
      LOTION & SERUM 是第一次買

      刪除
  2. 我都買左CREAM未用. 仲有磨砂同HAND CREAM. 磨砂用左又唔覺特別.
    你用後可否話我知. 我都想試精華啊! 謝謝!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我開左會update, 不過要等多一會兒喔 kiss kiss

      刪除
  3. http://www.mimingmart.com/product.xhtml?productId=3515&lang=zh
    Hi, 你睇下條片. 話lamer cream的成份差呀! 唔值咁貴.

    回覆刪除
    回覆
    1. 在公司不方便開黎睇, 我估是指petroleum 吧?
      我知 la mer 有 petroleum etc.
      唉, D 專櫃野一定overprice 的呀, 否則怎可以在 LC, SOGO 最靚的位開店呢
      雖然我都留意成份, 也知佢有不好的東西
      但la mer cream 真是幾好, 用過就知啦, 我好少買千元面霜都捨得
      皮膚唔穩定用LA MER 就知道它的好

      BTW 我好憎 MISS YUEN 因為佢以前成日說人是非, 最討厭是非精
      唔會買佢D 野!

      刪除
    2. 我啱啱開左屋企缶LAMER CREAM了. 係我乾到塗乜都乾的時候用佢真係唔錯. 敏感用都好好. 但應該唔會回購. 真係太貴.

      刪除
    3. 喜歡就好
      又好COME 用既, 貴買平用

      刪除

張貼留言