彩光 Lumenis M22


差不多完晒 C6 course
一直心思思想做番彩光做保養

彩光機一定係做 Lumenis
彩光之父都係用 Lumenis
yoko keep 住搵佢打
不過對我黎講太遠了

某天係灣仔路經 DR. WAT 診所
見到有 Lumenis
仲要係 M22 Lumenis 最新型號

雖然 C6 未完成都已經急不及待要 book

左邊 Lumenis One
右邊 Lumenis M22 (最新)

Lumenis M22 全面連眼
$3600 / 1次
$18000 / 6次 @$3000
醫生打

先見醫生 consult 皮膚能否打彩光
打之前落妝, 影底層相
會睇色素、血管
我色素 okay 但血管就幾勁下
醫生叫我減少熱佢, 否則會引發玫瑰痤瘡 (wah!!! 巧驚!!!)
睇黎 steam sauna hot yoga 都要暫停一下

大頭打左3 round (醫生睇皮膚情況決定打幾多 round)
細頭重點打面
細頭打眼袋位

打左一次即刻開 course
因為 DR. WAT 幾細心, 又會打埋眼
打眼唔辛苦
打面幾勁架, 橡根彈咁, 彩光都是這種感覺

打彩光唔會好似 LASER 咁令皮膚乾
不過我照用強勁保濕
有條肉眼見到的微血管即時打走左
SKINTONE 打完已經即刻白左
遲下再 UPDATE

打完一星期了, update 下
面珠出現結焦
差不多一星期才脫落
出左 D 有大大粒暗瘡, 係皮膚底浮出來
跟平時的瘡不一樣
不能搞, 也搞不到
一星期後自己消失左
打完皮膚白左
瑕疵包括血管, 印仔都不再明顯
3千多的彩光, 確實比1千多 C6 好很多







姑娘用 skinceuticals 靚野搽面
精華用 CE ferulic (算係最貴支精華! 本小姐都有用, 印象分大加, 哈哈)
REDNESS NEUTRALIZER (姑娘說診所才有的, FOR 退紅的, 出面沒有我就好有興趣買!)
用左 SPF 30, 依然 lup......

DR. DAVID WAT
26173808

NOV 22 - 1st IPL
DEC 19 - 2nd IPL

2nd IPL:
打前落妝見醫生
影底層相
打左一次 IPL 一個月後比較結果是: 微血管收左, 其他改善不大
醫生好有心機同我慢慢研究張相睇下一陣要打什麼
今次我俾左幾粒黑痣 & 黑斑俾醫生打 LOL
都圍在眼附近有D 難打

今次醫生度數打勁左, 打完幾紅下
仲即時標左新瘡瘡, 已出現的瘡就反而打完即時謝左
好幾個位都結焦
打眼紋打斑都唔太大感覺
打 NOSE & 下巴有暗瘡的地方就幾痛下
有粒黑斑打完3 日後甩焦已經淡左 99%
勁! 一次 KO 好勁勁勁!
黑痣結焦ING 勁燶, 再 UPDATE

剛打完的一星期勁爆瘡
姑娘跟進我 IPL 後反應, 知道我爆瘡
醫生立刻CALL 我教我怎樣處理, 很 appreciate
一星期捱完, 謝晒了, 開心

頭一星期逐步甩焦
最後一粒好深色的焦是一粒痣
甩完徹底消失, 沒有紅紅的嫩肉, 痕跡也沒留下, 是完全復原的皮膚
由細跟到我大的痣沒有了, 我竟然有一丁點失落, 哈哈


暫時 CONCLUSION:
Dr. Wat 非常細心!
Lumenis M22 打色素非常勁, 曬斑一次已經 KO, 黑痣也竟然可以一次 KO
IMPRESSIVE!

留言

  1. U won't visit Dr. Wong's clinic now?

    回覆刪除
    回覆
    1. 依然有 course 係王醫生度
      王醫生果度做勁機
      一般保養 treatment 唔找佢啦

      刪除
  2. 咁你覺得dr wat好啲定dr lee好啲呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. DR. WAT for sure!
      我即開COURSE 就知啦, HAHA

      刪除
  3. 之前係彩xx父做過10次ipl加rf,但有啲班已經出反黎,所以想再打,dr wat好似冇乜資料。。。。我唸緊搵dr lee跟反定嘗試dr wat....

    回覆刪除
    回覆
    1. 出番都正常既
      Dr. WAT 比較年青既醫生呀, 冇人SHARE
      DR. LEE 在好遠禾 (對我黎講) OR 你指 DR. LEE 既仔小李?

      刪除
    2. 我係大李到打呀,不過大李都加左價。我唸緊試唔試下dr wat,1516..

      刪除
    3. 大李幾多錢呀?
      YOKO 係機"精" 都山長水遠入去找大李, 大李一定okay 既 (我未打過架)

      刪除
    4. 之前2萬,而家唔止,好似計打幾多round....
      但我都覺得好遠,同遠次次唔係打好耐.....
      大李我打10次都冇結過焦
      見你話dr wat呢部結焦好似好勁

      刪除
  4. 我都入好遠搵大李架,大李加價,我都1516,見你話dr wat好.

    回覆刪除
  5. 大概幾錢一次呀?

    我打 dr wat 有焦呀
    打小李就沒有焦
    大李就未打過

    我冇斑 (但都有焦OMG!)打光只係FOR 保養, 近近地才願去
    DR. WAT 可以逐次俾錢唔一定開COURSE, 可以試一次比較下
    記得入番黎分享呀, THANKS ^^

    回覆刪除
  6. 我想知打完, 醫生有無cream/抗敏藥比你架? 我之前去過小李度打過一次, 兩間美容院 (一間打咗6次太hard sell無再去, 另一間打到爆晒粒粒, 唔敢再打), 而家想搵醫生打光去晒之前爆粒粒D印, 唔知laser好定IPL好 (我做咗7,8次DNA煥膚, 淡到印, 但唔可以完全清晒, 唉)

    回覆刪除
    回覆
    1. 第二次打完IPL醫生見我有粒粒暗瘡
      有開到 retin A 俾我搽 $150

      我有爆瘡呀, 一星期謝晒

      其實正常的新陳代謝, 唔搞印印都會退
      當然打係光, 做果酸都可以加快退印
      打光, IPL, C6 LASER 也可以的
      LASER 皮膚乾, IPL 貴但皮膚唔乾
      沒可能咁久都唔退呀
      你本身D 瘡係謝晒未?

      刪除
  7. 差唔多成年,我個時打係11/2014,額頭連臉兩旁爆哂,唔知係唔係太乾而起,差唔多兩三個禮拜先退哂,有印,之後做咗幾次dna, 果酸都有做過,但都仲有D黑印係額頭度 (我皮膚白所以明顯), 其實想打光整走佢, 但都驚會再爆,有朋友叫我打fraxel, 我D皮膚又未致於要打咁强既機 (我睇咗你個blog一段時間,不過冇留言,小李打個次,佢打到我有水泡係咀邊,之後唔敢再去)

    回覆刪除
  8. 大李都二千幾一次,一定要開course,仲要比cash
    細李我未試過
    我就係班班出返唸緊試唔試下其他e生好......
    Dr wat係未會打埋眼蓋位置架?

    回覆刪除
  9. 我以前在小李打IPL, 小李話幫爸爸大李打IPL, 咁小李都OK

    回覆刪除
  10. 網誌管理員已經移除這則留言。

    回覆刪除
  11. 頭先打咗去Dr Walt 度問,佢宜家charge $4600一次😩

    回覆刪除
  12. 想問下你仲有冇keep住打m22?有冇成效呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. m22 好貴沒有keep 住打 (而且醫生都冇限奇可以慢慢mit D course)
      我留番拯救皮膚用的
      (例如爆完瘡有好多印)
      我自己冇斑 comment 不到, 嫩膚美白都好有效

      刪除

張貼留言