CLE DE PEAU Gentle Cleansing Foam

CLE DE PEAU
Gentle Cleansing Foam
YEN 5000 ( HK 335)
HK COUNTER $480

當 AQ Melority 洗面要八百幾
日本買 CDP 洗面才三百幾, 平好多好多呀!

洗面膏平貴差別不太大
但一支用好久
而且我開一支就一直用完
日日見住, 我會買好一點
每天洗面都開心一D

CDP cleansing foam 有兩款
呢支 Gentle 溫和 D suppose 冇咁乾 (我未用過另一款)
雖然未至於緊繃
我老皮覺得用完很清爽 (之前用油的落妝)
如果唔係用咁油既remover 或者我都會覺得乾

用起泡網打出來的泡勁綿
但我太懶, 都係赤手打泡, 都okay 架

yen 繼續平的話
我夏天再入其他 CDP skincare
refreshing balancing lotion 試左SAMPLE 感覺良好




留言

  1. what's your next target of cpb?

    回覆刪除
    回覆
    1. CDP美白精華, refreshing balancing lotion (呢個toner 好鬼貴下禾, 不過用左sample 有料到)

      刪除
    2. Toner is glass bottle, super heavy
      if recall correct, around 9600yen
      But it's ~HK$760 in HK counter

      刪除
    3. 香港 COUNTER 九百幾禾, 前日才去 CWB counter 睇左

      刪除
    4. i have bad memory on pricing indeed
      but no matter how, cpb at Japan is still at a bargain if exchange rate is maintained at similar level....

      刪除
    5. YEAH! 香港是十算呢!
      仲要係國際版禾

      刪除

張貼留言