Keratin Treatment



Wella Kertain Treatment
$1600
送一套 shampoo & hair mask ($300)

我唔係去開呢間 salon
靚太介紹的
佢整左 2-3 個月都仲幾 come
價錢又合理 (我之前做要 $3000 仲話計平左)

靚太幫我打左招呼
$1600 係收平左的
謝謝喔

ALEX
CWB
CUT $330





留言

  1. Hi,BB;想請問你salon嘅地址,thx

    回覆刪除
    回覆
    1. It is in CWB
      93821700
      U can call Alex to ask Address details

      刪除
  2. bb,唔好意思,我打咗電話但接電話嘅人話打錯

    回覆刪除
  3. sorry,已經聯絡上,麻煩晒

    回覆刪除
  4. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  5. 好吖,因為我都係睇完你介紹我都有去LB搵Michael;染髮剪髮都唔錯,呢個treatment佢都係收我3仟,不過其實我都覺得幾貴;我做完後再報吿,再次謝謝你

    回覆刪除
    回覆
    1. 我髮質做 KERATIN 都係得兩個月貨仔, LB 三千太貴了 :P
      COOL 你都有找米高呀:>
      BTW 我都差不多去整 K仔了, 哈哈

      刪除
  6. 我搵Alex整咗都ok,下星期再搵Michael染髮;而家上網買緊kobashi;又買咗guinot洗面奶同cellcosnet眼霜,都幾夾我;洗面奶厚得嚟易推而眼霜好滑又快吸收,thank again

    回覆刪除
  7. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  8. BB妳好,唔好意思;跪求妳做微針的資料,好想有個地方做facial又唔使開始course,可否破例一次����

    回覆刪除

張貼留言