Santa Maria Novella 爽身粉



talborina rosa
爽身粉
300g
€21.5

玫瑰味的爽身粉
香味好勁
超喜歡呀

不過成份就唔多good 啦
TALC 排 no.1

夏天沖完涼一定係 canada 位拍 D 爽身粉
否則周身唔C 服

用 BB 仔用的 pigeon 爽身粉盒
大大粉樸上粉
好方便的

在 sogo BB 部買到的








留言

  1. 你好ar..無意中發現你個blog..見你好多醫美都試過,好pro。所以想冒昧請教下,我本身極度油性肌,除左之前食過a酸收到油,長年不受控。我冇暗瘡問題,但黑頭成塊面都係,支完過兩日又出,如果想做laser控油,妳有否推介?tks so much!!:-)
    祝你皮膚日日咁好!:-)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都食過 A 酸, 好傷肝喔
      我是好早期吃的, 吃藥的時候不知咁傷身
      唉.....以後不再吃了
      膚質由油變唔油係好難既事
      做LASER 1064 or 炭粉激光 1064 可以改善
      平時用bha 類搽黑頭 e.g. dr wu 杏仁酸
      做運動排一身汗, 由身體入面排走毒素 dirts 沖出毛孔, 係最正的deep clean

      為了靚靚皮膚, 一齊努力

      刪除
  2. thanks a lot! 我會繼續follow 你d posts:-P
    識到好多美容同時裝牌子:-)

    回覆刪除

張貼留言