Pure Sale Lululemon

PURE SALE
LAST SESSION
MAY 28-29
10am-8pm
PURE LANGHAM
open for public

ALL LULULEMON 7折

zobha / beyond / PURE
$500 for 3 - BRA / SHORTS
$500 for 2 - TOPS
$1000 for 3 - BOTTOMS
$500 JACKET

------------------------------------------------------------------------

PURE SALE 好少見架, 快D 去

LULU 好快係 IFC 開專門店, 就係 APPLE 對面
LULU 本身都有 show room, 也會有 SALE 的
我只去過一次, 有朋友都執到荀野,可惜小妹無緣

PURE LULU 就好耐都唔見SALE 了
而家PURE 出自家品牌, 主力SELL 佢親生仔
賣 LULU 既 PURE 得番好少炸

ANYWAY 今次SALE
ALL LULULEMON 7折
其他品牌更加平

我主攻 LULULEMON
買左 4件
size 6




Lululemon energy bra
$364 (original $520)

竟然可以買到 big hit item 之一
係 lulu 一直出的款式
好可愛的粉紅色
好開心!



Lululemon cool racerback
冇 PAD 背心
$315 (original $450)

近幾個月 keep 住打 body combat
fitness 同學仔喜歡 bra top 再係外面加件背心
我都整番件先

貼身的款
LULU 的 TOP 都特別長

BTW 我也沒有放棄 yoga 架





Lululemon crop
$546 (original $780)






Lululemon crop
$546 (original $780)



 有條褲腰位有花, 好抗拒 D 花花
考慮左一陣都係買啦, 反正長衫一定遮到
另一條褲深綠色的

兩條褲 D 料都好正, 又厚又實又彈
款式都係貼腳的
我一定唔會著直腳, 甚至闊腳款既運動褲
fing 吓 fing 吓怪怪的
仲有不要有袋, 愈少車線愈好

原價好貴唔捨得買, 7折就買啦

MADE IN CANADA!!!!!




SHARE 完 LULU
SHARE PURE 的戰利品

未著過 PURE
SALES 話同 LULU 一樣 SIZE

SALE items PURE 佔左八成
另外仲有 zobha, beyond
我屋企有好多beyond
今次不買, 因為沒有很愛它
都係喜歡 lulu 多 D


Pure TOP
$500 for 2

@ $250 ONLY
冇 PAD 背心



@ $250 ONLY
有 PAD YY 背心
LULU YY 係我至愛
呢件YY 係心口有摺位
都幾好睇
粉橙色的



@ $250 ONLY
有 PAD YY 背心
黑色 BASIC 款

雖然我有件 LULU 黑YY, 著左多年仲好新
但都忍唔住買件 PURE
PURE YY 冇 LULU 咁長身

PURE 的 logo



@ $250 ONLY
長袖針織 - 黑色
都係 $250 真是抵











留言