La Roche-posay BB cream





La Roche-posay BB cream
#02
$100 (loreal 開倉價)

我話左唔買 BB cream
開倉時又手賤買左
肉色唔死白
搽上面係自然膚色
質地不太好推, 用量都幾勁, 咁......一定搽夠份量
coverage 好勁下, 驚喜

好立呀, 如果用左 skincare 再搽, 立爆
toner 後直接上 BB cream 又 okay 禾
再拍 D 碎粉就可以見人
做完運動一支 BB cream 就搞定底妝, 方便
可以頂到 4-5個 hours

BB cream 再good 都唔及粉底既 finish 靚既
最緊要係太熱又易溶, 太乾又爆毛孔
耐 D 個妝又浮

如果我有時間搽野, 一定係用粉底









留言

  1. 我都想去下呢個開倉見識下,你得閒POST下D產品,謝謝分享!

    回覆刪除
    回覆
    1. OH, 呢個係上年開倉時買的, 今年LOREAL 倉唔知有冇機

      刪除
    2. 今年Loreal 開倉都有呢個法國牌子, 好多防晒但無BB cream

      刪除
    3. 去左呀? 有什麼斬獲呀?

      刪除
    4. 買左植村秀foundation X2, 上年XMAS 貓貓眼影盒, Kiehl's body cream X2, Vichy cleansing milk X3, Lancome 眉筆同防晒 ^^

      刪除
  2. 明明已經CLICK左下面"通知我" 但我始終到唔到follow up comment email.... 搞到跟唔到D Comment

    回覆刪除

張貼留言