Kanebo Dew Superior

DEW SUPERIOR protect essence concentrate I
40ml
SPF 30 PA+++ 
$580-> $522 (SOGO thankful week 10% off)

白色 LOTION 質地, 薄身, 好推
是透明的

SPF 指數不弱
冬天不乾
夏天不悶
粉底前用有保濕效果
超讚的防曬!!!!!

我是為了湊夠額滿禮金額才下手
但價錢貴得太過份
有D 內疚

但你問我會不會再買, 我會SAY YES!






留言

  1. 呢款係化學防晒. 我建議轉用物理防晒. 對皮膚好的.

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝分享
      呢個道理我明白的
      but 物理防晒 D texture 都.......好厚又焗
      又同 fdt 唔太match
      打完 laser 果幾日我會用物理防晒之外, 其他日子都會用 D 令我感覺良好的防曬

      刪除

張貼留言